O Audi S7 se nedá říci, že by v provozu nestačilo běžnému tempu. Osmiválec 4.0 TFSI s výkonem 309 kW (420 k) a točivým momentem 550 Nm dovoluje tomuto autu v sériovém provedení zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,3 sekundy. A když si necháte odpojit omezovač, pojede 300 km/h. Pro tunery z německé firmy M&D Exclusive Cardesign je to ale málo.
Pohonná jednotka u nich prošla poměrně rozsáhlou úpravou. Dostala nové sání a mezichladiče stlačeného vzduchu, nová turbodmychadla, celý nový výfukový systém se sportovními katalyzátory. Samozřejmě by to nešlo ani bez individuální úpravy řídící jednotky a účinnějšího chlazení.
Doporučujeme: Galerie deseti nejhorších „spoilerů“, aneb když se tuning příliš nepovede
Výsledkem je výkon 515 kW (700 k) a točivý moment 950 Nm. Jak se změnilo zrychlení a nejvyšší rychlost, to firma neuvádí. Docela by nás zajímalo, jak se takové parametry u modelu MD700 odrazí v životnosti převodovky a pohonu všech kol… O jejich případné úpravě se totiž tuningová společnost také nijak nezmiňuje.
Aby styling nezaostával za výkonem, dostalo upravené Audi S7 masivní bodykit PD700R od Prior Design. Celé to pak stojí na obřích kolech 10,5x21" Rennen Forged R60 X-Concave s pneumatikami o rozměru 265/30 ZR21 vpředu i vzadu. Cenu kompletní úpravy společnost M&D nezveřejnila.