Jirka (neregistrovaný)
Znám, já byl nejlepší prodejce ve firmě, dotáhl sem kámoše který začal chlastat se šéfem. A já vyzral ak to nejhorší a neuměl moc prodávat. Tak jsem odešel on přišel o příjmy do firmy a slušně a jsem teď spokojen. Chtěl mě i zástupce ro východní Evropu wurth do svého týmu a stačilo mu pět min mě pozorovat. Žádná dosažená kvalifikace nic, přišel já vás chci. Odmítl jsem, takhle mě lakali do obchodního oddělení czechpoint, odmítl jsem. Měl jsem otevřít novou kancelář obchodního oddělení a vést 5 lidi odmítl jsem a těm sefum stačilo mě vidět 5 min při práci se zákazníkem a to nemám prakticky ani vyucak.
Jano (neregistrovaný)
Zaujimave, predajca ma nikdy nezaujímal. V kazdom showroome kde som bol - som o ich autách vedel zďaleka najviac. (MB so vsak nekupoval) Jedine, co som potreboval bolo auto si vyskúšať - tym nemyslím sa prejsť 3 km okolo komína! Ostatne si pozriem sam na nete. Vrátane zaujímavosti ako napr Ford a Opel neuznáva záruky, ako Skoda nekomunikuje so zákazníkom. Kým budu ludia ako opice kupovať podla toho, co im povie takmer negramotný predavač, dovtedy automobilky budu zákazníkov podvádzať.
Roman (neregistrovaný)
Hodně zajímavý rozhovor. Také mám poměrně nedávnou zkušenost s prodejem aut. Konkrétně s prodejem mého auta přes bazar. Ze začátku jsem si myslel, že to bude nějakou dobu trvat, než se někdo vůbec ozve, ale opak byl pravdou. První zájemce se ozval během pár dnů. Myslím si, že velký podíl na tom mělo i to, že jsem auto před prodejem nechal kosmeticky vyšperkovat u http://united-6.cz/ a poměrně kvalitně jsem ho i nafotil.