Vlákno názorů k článku Rok ve společnosti tříválce. Motor ze sekačky, nebo normálně použitelné auto? (komentář) od Michal - Pro nenáročného řidiče, co je zvyklý třeba na...
Michal
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 20:15
Pro nenáročného řidiče, co je zvyklý třeba na slabší atmosféry nebo turbodiesely, může být litrový turbomotůrek příjemný společník. Averze vůči tříválcům tady ale je a zřejmě nezmizí. Soukromý kupující nového auta si většinou připlatí za čtyřválec. Koncern VW nestíhá vyrábět 1.4 a 1.5 TSI, po kterých je nyní velká poptávka.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
moje jméno
(neregistrovaný)
11. 2. 2019 15:45
Zejména ten 1.4 bez filtru a vypínání válců je velmi dobrý motor.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Gagarin235
(neregistrovaný)
12. 2. 2019 14:58
souhlasím .. měl jsem octavii 3 (předfacelift) liftback... výbava ještě Elegance s tímhle motorem a jelo to skvěle ... tacháčových přes 220 km/h na rovině ... mam vyzkoušeno že třeba takový hyundai i30 předchozí generace 1.6 92 kW atmosfera rozmetá všechny standardní trojkový fabie s výkonem do 81 kW (nevím jak R5 edition) ... ale 1.4 103kW oktávka rozseká zas jeho a to s přehledem
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat