Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Rok ve společnosti tříválce. Motor ze sekačky, nebo normálně použitelné auto? (komentář). Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Miroslav Hantych
(neregistrovaný)
2. 3. 2019 17:41
Ach jo..
a co se na to podívat z jiného pohledu. Tak třeba, jsem táta od rodiny ve věku 40-45 let, mám dvě děti ve věku 10-15 let. Oba dva s manželkou jsme v produktivním věku a oba pracujeme. Bydlení zajištěno a pod. No a teď se řeší jaké auto pro tátu a jaké pro ženu... Takže řekněte někdo jeden jediný důvod, proč kupovat takhle malé auta s motorem ze sekačky, když jeho užitná hodnota je naprosto absolutně nulová? Proč bych ve svém věku měl jezdit třeba i sám v autě velikosti škoda fabie s motorem ze sekačky a spotřebou jak od dvoulitra? Já i rodina chceme žít a mít nějaké pohodlí, i když jezdíme třeba jen do práce, děti odvážíme na kroužky, jezdíme na chatu, sem tam nějaký výlet, v zimě lyžování do Alp a pod... Proč tohle absolvovat v autě velikosti fabie ???
A tak jsme to vyřešily takto: Auto pro taťku a větší do rodiny vyhrála Seat Alhambra s dvoulitrovým motorem o výkonu 130kw s šestistupňovým DSG a pro manželku klasika Škoda octavia opět s dvoulitrovým motorem o výkonu 110kw a opět DSG.
Teď začnou eko - blbové nadávat, ale proč bych měl jezdit menšíma autama s malým obsahem?
Takže začnu: Alhambra po městě jezdí za nějakých 7,4/100 Km a jelikož jsme s ní byly minulý rok i v Řecku, tak ve čtyřech lidech a plně naložená jela za 6,7/100km a vůbec nemíní rozebírat komfort té jízdy oproti fabii s litrovým motorem, to prostě nemá absolutně smysl.
A žena s tou Octavií jezdí vesměs po městě a spotřeba?? Dlouhodobá vychází na 6,4. Pokud s ní vyrazí na nákupy do Německa, za kamarádkama do Práglu a pod. tak se vejde do 5,8.
A pointa? Jezdíme v klidu a pohodlně s naprosto přijatelnou spotřebou a pokud by jsme chtěli jet někam dál a klekla nám třeba ta Alhambra, tak se s tou Octavií pořád dá důstojně dojet třeba do těch Alp na lyže a podobně. Ale trmácet se ve Fabii s litrovým motorem, který bude ve finále náklkadově na palivo výše než ta Octavie, proboha proč??? Žijeme, aby jsme žily a ne proto, abychom se někde trmácely.
Podle mého osobního názoru, jsou ty motory úplná kravina, protože i když na papíře to sice vypadá hezky, zkuste naložit čtyři chlapy do Octavie a jet 800km s lyžema na střeše třeba do Italie si zalyžovat a pak to samé udělějte s tím samým autem, ale se dvoulitrovým motorem.. poté pochopíte. ( osobní zkušenost, kdy jsem si za ten litrový holící strijek sedl a jel ) .PS: naše posádka jela v Alhambře :-)
A teď za další: v mém zaměstnání se snažilo být In a být ekologičtí.. tak se nakoupily jednolitrové motory do služebních Fabií.. No a dnes po třech letech, když dochází k omněně vozového parku? :-) Inu moudří již vědí... A těm ostatním nemá smysl cokoliv vysvětlovat.
Toť pouze názor člověka, který je běžný uživatel, který o toho o autech zase toho tolik neví, ale snaží se používat mozek a ne se nechat zblbnou eko-teroristama a kecama politiků.
A řeči, že oba s manželkou jezdíme po městě s dieselama? Znáte snad jakéhokoliv politika, nebo EKOTERORISTU, že by jezdil v autě s litrovým benzínovým motorem? Já tedy ne. A jsem si naprosto jistý, že motory minimálně od Euro-5 zase takový bordel v ovzduší neudělá.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM