Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Rok ve společnosti tříválce. Motor ze sekačky, nebo normálně použitelné auto? (komentář). Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Gagarin235 (neregistrovaný)
Mohu přímo srovnávat zkušeností vícero generací 81kW motorů z trojkové fábie ( i teď facelift) díky operáku ... 81 kW 1.2 TSI byl slušný motor .. na 1500 otáček dokázal jet bez známek podtáčení na rovině na kterýkoliv rychlostní stupeň. 1.0 TSI 3válec na 1800 otáčkách ještě prská a teprve doopravdy 2000 RPM jsou optimální otáčky ... předtím než upravili tento motor kvůli emisím (jiná křivka výkonu a filtry pevných částit ) byl maximální točivý moment dostupný už na těch 2000 rpm, teď je znát, že na 2000 rpm je lehce slabší ... ale podle grafů z brzdy prý stoupá až někam do 3500 RPM ( ale jen mírně ) Ty otáčky mě v městském provozu mrzí ... když člověk dojíždí na semaforech .. jede velmi pomalu ale akorát má možnost se zas rozjet tak tu buď musíte podřadit na jedničku a nebo zaprasit vytočením přes spojku ... při vyjíždění v parkovacím domě je to neustálý problém ... jet po krátkém patře = dvojka je v pohodě, ale vyjet strmý úsek do patra to buď člověk musí udělat moc rychle na dvojku a nebo podřadit na jedničku při každém vyjetí a zas zpět na dvojku .... toto prostě šlo se čtyřválcem vyjet pohodlně na dvojku celé ...