Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Rok ve společnosti tříválce. Motor ze sekačky, nebo normálně použitelné auto? (komentář). Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
To-my (neregistrovaný)
Dobrý den všem. Nedá mi to a přidám taky svou zkušenost. Naši mají Fabii I combi 1,2/47kW HTP. Najeto do 150.000 km a motor je po smrti už dávno. ALE koupil jsem z nouze de facto totéž RV 2004 , 323.000km nájezd od prvniho majitele, LPG montováno při 70tkm. Olej měnil zjevně pravidelně, to ostatní často původní!!! - original výfuk, chladič, čerpadlo, dokonce bohužel i palivový filtr. Auto má maximálku 163 dle TP. Když jsem ho rozjezdil, nebyl problém jet cca 175km/h tachometrových. To vše po 15 letech, se 340tkm a na LPG. Olej nežere vůbec, převodovka hladce řadí a chytá na brnk za všech okolností (aku stará 7 let). Když jsem jel Ostrava - Brno- Ostrava cestovní rychlostí 145-160 km/h (cca 5200 otáček) byla spotřeba asi 8,5l plynu na sto. Takže na běžné ježdění do práce na ni nedám dopustit, v zimě se všude vyškrábu i bez ABS apod. Nejsem za brzdu provozu a věřím a doufám, že auto dožije rozpadu karoserie. Maloobjemové turbo třihrnky nejsou marné v poměru objem/výkon, ale doma bych to taky nechtěl. Karoq s litrem nabádá řadit 6ku už v 50km/h... tady je opravdu něco špatně. Ale asi radši to , než auto do zásuvky. Mrznout v něm a bát se pořád, že nedojedu... Mějte rádi svá auta vonící benzínem a nedejte je. Brikety taky nenávidím za jejich dým a smrad, takže to jistě u mnohých z vás taky slíznu. Ještě jeden střípek- Fabia combi 1,4/55kW briketa - spotřeba 4,9 nafty. Tatáž trasa Ochcávka kombi briketa 1,9/77kW 4,2 nafty. To asi nejlépe ukazuje nesmysl downsizingu Mějte se