Co říká Nissan na zlomené modely Navara? Možná je i výměna vozu

2 nové názory
Autor: Redakce
  • Nissan řeší korozi rámu u staré generace modelu Navara 

  • Ta může dojít až tak daleko, že se rám zlomí 

  • Nissan ve svém prohlášení píše, že řeší každý vůz individuálně 

  • Opatření mohou být různá, ve hře je i výměna vozu 

Nedávno se objevila zpráva, která upozornila na netradiční problém týkající se staré generace Nissanu Navara. Ta se potýká s korozí rámu, která může dojít tak daleko, že se rám za kabinou zlomí. Jako první o problému informoval britský The Sun a jeho informace se velmi rychle rozšířily po internetu.

Doporučujeme: Nissan Navara EnGuard Concept je naftový pick-up s bateriemi z modelu Leaf

V Británii se tyto potíže týkají 35 tisíc exemplářů, celosvětově to má být téměř 200 000. Na Facebooku existuje skupina Nissan Navara snapped chassis group, která už má skoro 20 000 členů, což ale samo o sobě neznamená, že všichni členové vlastní zlomenou Navaru. Jak se k záležitosti staví samotný Nissan?

„Pokud jsou vozidla řádně udržována, servisována a prošla roční zkouškou bezpečnosti ve Spojeném království, jsme s každým zákazníkem v kontaktu a řešíme případ od případu. Svolávací akce se, jak je v automobilovém průmyslu obvyklé, spouští pouze tehdy, když se problém týká bezpečnosti,“ píše evropské zastoupení automobilky Nissan ve svém prohlášení a pokračuje:

„Přijali jsme opatření, abychom rychle vyřešili obavy zákazníků, kteří nás kontaktovali. Nissan řeší všechny stížnosti zákazníků, přestože dotčená vozidla jsou až 12 let stará. V závislosti na stáří vozidla zahrnují tato opatření bezplatnou a nezávislou kontrolu vozidla. Jestliže se ukáže jakýkoli problém, řešíme ho se zákazníkem v rámci naší záruční a pozáruční péče.“

Doporučujeme: Proč se také svolávají auta do servisu? Zde je 8 nejzajímavějších důvodů z roku 2016

Je minimálně zvláštní, že Nissan v tomto kontextu nepovažuje zlomený rám za problém týkající se bezpečnosti, který by vyžadoval svolávací akci. Zákazníci by ale měli automobilku kontaktovat a ta jejich konkrétní automobil začne řešit. Údajně již byla zkontrolována řada exemplářů, které nevykázaly žádný problém.

„Mnoho vozidel, která byla zkontrolována, nevykazovalo žádný problém, ale pokud je jakýkoli důvod ke znepokojení, máme pro zákazníka řadu možností. Ty zahrnují nasměrování zákazníka do servisu, uhrazení nákladů, opravu vozidla nebo dokonce jeho výměnu. Řešení vždy záleží na konkrétní situaci,“ končí prohlášení společnosti Nissan Europe.

Jak píše The Sun, stejné potíže by měl mít rovněž starý Pathfinder, který technicky z Nissanu Navara předchozí generace vychází.

  • Našli jste v článku chybu?