Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Řídili jsme novou Toyotu Yaris. Jezdí potichu a za pár kapek benzinu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Standa (neregistrovaný)
Koukal jsem na ceník , holátko za 355 tisíc, i bílá barva za příplatek 2500 korun, balíček s litými koly, elektrická okýnka vzadu atd. 30 tisíc navíc. Toť s motorem 75 koní, nejspíš 3 válec s Aygo. Silnější 1.5 opět 3 Válec začíná na 375 tisících, plus opět výbavový balíček 30 tisíc ať to není holátko a jsme na částce 405 tisíc za spalovák bez bůhvíjaké výbavy. Výbava alias elektronické bezpečnostní prvky dle EU, nemám za výbavu, to již dnes beru jako součást auta pro EU trh, jako že auto má mít volant. Takže za 405 tisíc a to je ještě uvítací akce, že auto vstupuje na trh 20 tisíc sleva. Takže za 425 tisíc oficiálně, hybrid začíná na 455 tisíc, opět člověk dokoupí nějakou výbavu a je pomalu na půl milionu za městské auto. Víte co?? Nechte si to auto!! Nejspíš nemáte vůbec ponětí kolik je pro našince půl milionu korun. Odhaduji, že minimálně 40 % obyvatelstva v ČR na to neušetří nikdy, dalších 30 % si dokáže našetřit na nové auto, ale rovnou na rodinné, což tohle je maličké k ničemu. Pro zbytek je to jen na uvážení jestli Yaris nebo jiná předražená značka. Již teď výrobci jsou díky covid 19 v průměru ve 35 % ztrátě, vyspělé země dělají slevy na ekologická auta až 50% na ty méně ekologická či se spalovacími motory 30 % i víc. Je v ČR se prodej aut točí kolem ojetin, nám ty saze a vyšší emise zkrátka chutnají :-D.