Petr (neregistrovaný)
Starý Opel Corsa z minulého století z japonským motorem 1.5TD ISUZU jezdí za 4 litry a k tomu ještě nafty,která je levnější než benzín.Kam se vývoj dostal?Nikam!!!!Obyčejný benzínový Opel Corsa 1.0 12V jezdí za 4,5 litru benzínu.Hybrid je úplně na hovno.Baterka po 10 letech mrtvá a cena nové skoro 90000 kč.
Jimmy (neregistrovaný)
Baterka má naopak 10 let záruku (tedy výrobce si dost věří na to, že ji nebude muset 10 let měnit) a nová stojí cca 45 000Kč, což je cena běžné dieslové kombinace (vstřiky, dvouhmota, atd) a když na to přijde, tak se dají vyměnit jen poškozené články. Mimochodem, tedy Yaris bude za ty 4 l jezdit i po ucpané městě, což klasický spalovací motor dá jedině ve skútru, ne v tunu vážícím autě.
Standa (neregistrovaný)
Nejde ani tak o strach, spíš o cenu. 455 tisíc za auto, které není revoluční ohledně spotřeby?? Možná máte peněz dost a čísla vám již nic neříkají, ale ti co si na auta šetří a mají dát skoro půl milionu za autíčko na hraní do města, ti si svých peněz váží a chtějí za ně auto, ne nákupní Tašku.
Standa (neregistrovaný)
Koukal jsem na ceník , holátko za 355 tisíc, i bílá barva za příplatek 2500 korun, balíček s litými koly, elektrická okýnka vzadu atd. 30 tisíc navíc. Toť s motorem 75 koní, nejspíš 3 válec s Aygo. Silnější 1.5 opět 3 Válec začíná na 375 tisících, plus opět výbavový balíček 30 tisíc ať to není holátko a jsme na částce 405 tisíc za spalovák bez bůhvíjaké výbavy. Výbava alias elektronické bezpečnostní prvky dle EU, nemám za výbavu, to již dnes beru jako součást auta pro EU trh, jako že auto má mít volant. Takže za 405 tisíc a to je ještě uvítací akce, že auto vstupuje na trh 20 tisíc sleva. Takže za 425 tisíc oficiálně, hybrid začíná na 455 tisíc, opět člověk dokoupí nějakou výbavu a je pomalu na půl milionu za městské auto. Víte co?? Nechte si to auto!! Nejspíš nemáte vůbec ponětí kolik je pro našince půl milionu korun. Odhaduji, že minimálně 40 % obyvatelstva v ČR na to neušetří nikdy, dalších 30 % si dokáže našetřit na nové auto, ale rovnou na rodinné, což tohle je maličké k ničemu. Pro zbytek je to jen na uvážení jestli Yaris nebo jiná předražená značka. Již teď výrobci jsou díky covid 19 v průměru ve 35 % ztrátě, vyspělé země dělají slevy na ekologická auta až 50% na ty méně ekologická či se spalovacími motory 30 % i víc. Je v ČR se prodej aut točí kolem ojetin, nám ty saze a vyšší emise zkrátka chutnají :-D.
cudzinec11 (neregistrovaný)
Samozrejme mas pravdu, cas ukaze. Ale vybav ktorekolvek ine male auto s cca 120-konovym motorom, 6-stupnovym manualom, adaptivnym tempomatom a parkovacou kamerou, LED, AndroidAuto a pod. zistis, ze tych 14800 EUR co za to pyta u nas toyota je menej ako u konkurencie. Samozrejme ak ideme podla cennika, ale nejaka ta zlava, edicia best a pod. bude casom aj u toyoty... Nastastie je dnes este stale dost lacnejsich malych aut ako yaris, ale ked chces kupit nieco do cca 15000 EUR, tak mas prakticky len dve moznosti - bud male auto s "vybavovymi hrackami", alebo slabsie vybaveny kompakt. Za dobre vybaveny kompakt dnes pytaju niektore znacky aj 20000 aj viac, co je podla mna v nasich koncinach prakticky nepredajne...