M. Pospa (neregistrovaný)
A neměla by se do těch peněz připočítat ještě silniční daň za všechna nákladní a užitková vozidla, autobusy, dále firemní osobáky i soukromá auta používáná pro firemní účely (tzv. "cesťáky"). To by měla být také dost významná částka.
Lukáš (neregistrovaný)
Česky ministr dopravy přijede za německým kolegou. Vidí krasnou vilu bazén poršáka. Kde si na to vzal peníze, vždyť si ministrem teprve 2 roky, zeptá se.´´ Vidíš tu dálnici po které si přijel´´ Ano, pěkná´´ Dokončil jsem ji o rok dříve a snížil náklady. No a zbylo mi na vilu´´ Další rok navštíví Německý ministr českého. Nestačí se divit, vila s golfovým hřištěm, heliportem vozový park. Zeptá se: ´´Prosím tě kde si na to za rok vzal?´´ Vídíš tu dálnici po které si přijel?´´ Jakou? ,Kde ?´´ No a za to co zbylo jsem si pořídil vilku.
lomihnát (neregistrovaný)
Ne že by to snad bilanci nějak zásadně změnilo, ale autor by měl být přesnější ve výčtu nákladů na údržbu krajských a nižších silnic a mostů, včetně obecních. Myslím, že je to víc, než 800 milionů, to mi přijde jako blábol. Pak je správné započítat do nákladů na řidiče i všechny ty silniční a dálniční policajty. Možná i náklady na léčení a důchody zraněnejch a zmrzačenejch na silnici - ale tam si nejsem jistý, kolik jde z povinného pojištění. I tak ale samozřejmě stát krade ze silnic prachy a cpe je na tzv. sociální politiku, nezřídka zrovna těm, co maj plnou hubu protestů proti automobilismu.
gizbbmdjmd (neregistrovaný)
Řidiči státu odvedou 109 miliard ročně. Do silnic se nevrátí ani polovina - Autobible.cz agizbbmdjmd [url=http://www.gn7105b386w1k5w8q4v7ht27di67biujs.org/]ugizbbmdjmd[/url] gizbbmdjmd http://www.gn7105b386w1k5w8q4v7ht27di67biujs.org/