Názor k článku Řidiči přišli o pruh i rychlost kvůli jediné autobusové lince. Jezdí čtyřikrát za hodinu od Ing. J. Prokšík - Bohužel je skutečností, že navzdory už tak nízké...

Ing. J. Prokšík (neregistrovaný)
Bohužel je skutečností, že navzdory už tak nízké propustnosti našich komunikací zavádějí naši architekti či úřady (za danou úpravu nemůže odpovídat v konečném důsledku projektant či architekt, ale příslušný správní úřad) stále více rozum a logiku postrádající opatření blokující plynulou dopravu. Instalují se fyzické bariéry zužující šířku vozovky, zavádějí se 24/7 vyhrazené pruhy pro MHB, které zde jedou např. jednou za půl hodiny a přitom zaberou 50 % kapacity vozovky, cyklotrasy, kde projedou dva cyklisté za den, tolerují se časově neomezené stavební práce na silnicích prováděných s minimální intenzitou. Tato společnost a část její politické reprezentace zřejmě z nějakého ideového důvodu rezignovala na používání normálního selského rozumu.... Nějaké smart řešení v českých podmínkách vůbec není na obzoru. Co například umožnit do vyhrazených pruhů vjezd osobních vozidel obsazených 2-3 osobami, důsledně pruhy vyhrazovat jen ve špičkách v 7-9 hod. a 16-18 hod. atd. ? Právě kvůli těmto uměle vytvářeným překážkám vzniká na silnici nervozita řidičů, agresivní způsob jízdy a následná zvýšená nehodovost. Cui bono ?