Ing. J. Prokšík (neregistrovaný)
Bohužel je skutečností, že navzdory už tak nízké propustnosti našich komunikací zavádějí naši architekti či úřady (za danou úpravu nemůže odpovídat v konečném důsledku projektant či architekt, ale příslušný správní úřad) stále více rozum a logiku postrádající opatření blokující plynulou dopravu. Instalují se fyzické bariéry zužující šířku vozovky, zavádějí se 24/7 vyhrazené pruhy pro MHB, které zde jedou např. jednou za půl hodiny a přitom zaberou 50 % kapacity vozovky, cyklotrasy, kde projedou dva cyklisté za den, tolerují se časově neomezené stavební práce na silnicích prováděných s minimální intenzitou. Tato společnost a část její politické reprezentace zřejmě z nějakého ideového důvodu rezignovala na používání normálního selského rozumu.... Nějaké smart řešení v českých podmínkách vůbec není na obzoru. Co například umožnit do vyhrazených pruhů vjezd osobních vozidel obsazených 2-3 osobami, důsledně pruhy vyhrazovat jen ve špičkách v 7-9 hod. a 16-18 hod. atd. ? Právě kvůli těmto uměle vytvářeným překážkám vzniká na silnici nervozita řidičů, agresivní způsob jízdy a následná zvýšená nehodovost. Cui bono ?
Fr_von_Dr (neregistrovaný)
Kdy to přestane?! Silnice pomalované, že se na povrchu barev za deště nedá udržet na motorce. Všude plno dopravních značek, které už nelze vnímat ani na kole. Dodatkové tabulky tak malé, že je třeba zastavit, aby se to dalo přečíst. Cyklostezky v místech, kam by cyklistu s mozkem v hlavě nikdo nedostal - dobrovolně by tam nikdy nevjel. Cyklostezky náhle začínající a stejně tak končící. Díky cyklostezkám nelze vytvořit při stání před křižovatkami záchranářskou uličku. Cílem odboru dopravy magistrátních úředníků není doprava po městě, ale znechutit cestování po Praze individuálními dopravními prostředky.
Kamil Horák (neregistrovaný)
Snad jen "pražský zasTupitel" může takovou zhovadilost vymyslet - vždyť nejlogičtějším krokem by přeci bylo auta, která tu nechci, co nejrychleji z města "vyhnat" ven. Nikdo z řidičů (a to snad pochopí i "zasTupitel") nejezdí do města proto, že by byl nadšený z kolon a neustálého stresu - téměř každý tam jede prostě proto, že musí ..., třeba vydělávat peníze na to, aby "zasTupitel" měl na výplatu, placenou m.j. i z jeho daní ... Nejlogičtější by tedy bylo, domnívám se, vytvořit páteřní komunikace (a ta popisovaná je ideálně jednou z nich), kde nebudou cyklostezky a ze země trčící nesmyslné zelené věci, zpomalovací pásy, atd. a kde budou moci auta co nejrychleji městem projet do svého cíle a poté město co nejrychleji opustit ... Ale asi se pletu - nebo nejsem "zasTupitel" ...