Vlákno názorů k článku Revoluce? Možná. Ve Švédsku po téměř devadesáti letech změnili tažné zařízení od Ondřej - A co udelá toto super tažné zařízení v...

Ondřej (neregistrovaný)
A co udelá toto super tažné zařízení v zatáčce? Podle toho, co je vidět na videu, se přívěs v první zatáčce vylomí z nárazníku a doje*e celé auto. Bez asistenta v podstatě nepřipojitelné, připojování ve svahu, nerovném terénu a podobně taky nemožné, protože pokud se netrefíte na centimetr, tak si akorát poškodíte auto. Přívěs musí komunikovat, takže potřebuje baterku = další komplikace. Raději bych zůstal u osvědčené koule. Přívěs zvládne připojit i cvičená opice. Pro ženy je to obtížné, protože bojují s těžkým přívěsem nebo jim to nikdo pořádně neukázal. Spíše by mělo smysl přepracovat zásuvky, ať se nemusí lézt pod auto a zapojení je jednodušší a lepší. To bych viděl jako jedinou slabinu současných tažných zařízení.
VAd (neregistrovaný)
Pokud by nové tažné zařízení mělo v návrhu redukci pro připojení starých přívěsů, tak by se to prosadilo velmi rychle. Ale náběhy v nárazníku bych udělal s pozvolnější na větší rozptyl. Pokud si někdo myslí že koule na autu je ok, ať se vrátí k loukoťovým kolům a žebřiňáku. :-)