Ondřej
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 11:30
A co udelá toto super tažné zařízení v zatáčce? Podle toho, co je vidět na videu, se přívěs v první zatáčce vylomí z nárazníku a doje*e celé auto. Bez asistenta v podstatě nepřipojitelné, připojování ve svahu, nerovném terénu a podobně taky nemožné, protože pokud se netrefíte na centimetr, tak si akorát poškodíte auto. Přívěs musí komunikovat, takže potřebuje baterku = další komplikace. Raději bych zůstal u osvědčené koule. Přívěs zvládne připojit i cvičená opice. Pro ženy je to obtížné, protože bojují s těžkým přívěsem nebo jim to nikdo pořádně neukázal. Spíše by mělo smysl přepracovat zásuvky, ať se nemusí lézt pod auto a zapojení je jednodušší a lepší. To bych viděl jako jedinou slabinu současných tažných zařízení.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jonáš
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 11:36
jde o peníze, aby to bylo co nejsložitější a nejdražší, a aby paní ze své tesly nemusela vůbec vylézat mezi póvl..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk Jaroš
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 12:28
Ty si cyp
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vzteklá fena
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 17:50
Kdo je cyp? Oba mají pravdu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
VAd
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 20:02
Pokud by nové tažné zařízení mělo v návrhu redukci pro připojení starých přívěsů, tak by se to prosadilo velmi rychle. Ale náběhy v nárazníku bych udělal s pozvolnější na větší rozptyl. Pokud si někdo myslí že koule na autu je ok, ať se vrátí k loukoťovým kolům a žebřiňáku. :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Franta
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 12:55
Tak asi je tam vidět, že je tam ohebná část, že... ale je fakt že někdo vidí tvrdý klacek a na něm asi texturový kondom... kdoví...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marcin
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 13:01
Naprosto zbytečné, drahé a de-bilní - nereální řešení... Občas se vymyslí něco, co je prostě dokonalé, tak proč to celé předělávat?! Jak píše Ondřej, radši vymyslet lepší zásuvku, jinak kula nemá chybu, kromě estetičnosti a už existují i odnímatelné koule. A dá se jednoduše dodělat za pár korun ke každému vozidlu. Ženy téměř s vozíkem nejezdí, je to spíš chlapská práce, trochu těžká, trochu špinavá a chce to i víc zručnosti při parkování, sorráč ženy, ale každý umíme něco jiného a pochybuji, že se bude nějaká ženská tahat s vozíkem a přepravovat třeba skříň, nebo pračku, že... Na to mají nás chlapy, co rádi pomůžeme - za kousek koláčku a pochvalu, jak jsme šikovní... ;-) Tak že vymýšlet kraviny a předělávat dokonalé zařízení je naprostá hloupost, stejně ženské nezačnou najednou víc jezdit s vozíkem... Navíc i všechny vozíky by potřebovali být kompatibilní.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Irena
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 17:26
I ženy umí jezdit s přívěsem a couvat na zrcátka. není to žádná věda, je to jen o cviku a zručnosti . :)
rozhodně to není o pohlaví, když vidím některé muže , jak couvají , jdou na mě mrákoty. :) Používám přívěs skoro každý den asi 10 let, cestuji za prací na hory a ve svém dvounápravovém přívěsu mám 4 psy. :)
Jinak po shlednutí tažného zařízení - nesmysl . :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JAN
(neregistrovaný)
25. 11. 2018 9:08
ve ŚVÉDSKU VYMYSLELI VÍCE VĚCÍ, CO NĚKTEŘÍ LIDÉ OZNAČOVALI ZA ZBYTEČNÉ, NAPŘ. BEZPEČNOSTNÍ PÁSY A PODÍVEJTE SE DNES. NECHTE TO NA VÍVOJI A ZA PÁR LET SE BAVTE, ZDA SE TO UCHYTILO. CO DALI ČEŠTÍ LIDÉ AUTOMOBILISMU?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
25. 11. 2018 19:16
Porsche
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel Čtvrtý
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 14:42
:-D Nojo, to asi vymyslela nějaká ženská těsně po orgasmu... Když na tom můžu utáhnout manžela/milence, proč ne nákladní vozík, že... Jenže ten vozík asi nebude úplně spolupracovat, jako chlap... Budou tam působit určité dost silné síly, které ale nebudou přitažlivé, a které (na rozdíl od působení chytu na kouli) způsobí postupné opotřebovaní a likvidaci těch dvou úchytných plošek. Navíc bez velmi přesné elektroniky a na nedokonale rovné vozovce tohle velmi těžko správně nasměrujete, zatímco koule je spolehlivá i v těžkých podmínkách.
Za mě: nahradíme kulaté kolo hranatým, protože líp vypadá...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 17:40
Fakt by mě zajímalo jak to funguje v zatáčce, to tam neukázali a z toho animenáčrtu se toho moc nepozná. Zřejmě to bude na způsob statické kardanky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bob
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 18:07
to jako ty neschopny kundy ted budou jeste za SUVckama tahat privesy?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Superbob
(neregistrovaný)
23. 11. 2018 22:32
Bobe, vy jste opradvu kretén, vražte si vaše koule do tý jediný díry , co máte, a už sem nepiště.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jirka
(neregistrovaný)
24. 11. 2018 0:35
bob ma spravny nazor :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
goodji
(neregistrovaný)
24. 11. 2018 9:40
Když pominu nepraktičnost tohoto systému.. Zajímalo by mě proč, je tam 9ti pinová zásuvka, když dnešním vozidlům by stačily jen dva silové piny (+12V a -12V) a dva datové piny (CAN H a CAN L).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Klínič
(neregistrovaný)
24. 11. 2018 11:08
Jsi šašek, koule je v pohodě, jednoduchý způsob zapojení a pokud to umíš tak i rychlý. Není potřeba do všeho cpát elektroniku a asistenty. Takhle lidstvo akorát zakrní...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martas
(neregistrovaný)
24. 11. 2018 20:12
Je to, koukám, genderově vyvážený vynález - nahradit kouli dírou... Inu, předchozí verzi vymysleli muži, tutonovou ženy... ;-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Emil Nadenicek
(neregistrovaný)
24. 11. 2018 23:13
Vtipny komentar. :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
24. 11. 2018 21:29
Prvky závěsného zařízení, na které působí síly, mi vesměs připadají příliš subtilní. Zejména ty půlměsíčky v té drážce...
Nikde nevidím nic, co by trnu závěsu bránilo v pootáčení. Takže i když bude mechanismus v pořádku a bude se otáčet hladce, kolíčky kontaktů budou namáhány na střih. A jestliže se tření trochu zvětší, kontakty se prostě urvou. Pokud o tom řidič nebude vědět, tak vesele pojede s přívěsem, který nebliká, nesvítí na něm brzdovky… Bude-li systém obsahovat nějaké kontrolní a výstražné okruhy, které mají na závadu upozornit, znamená to další složitost a další náklady.
Moc by mne zajímalo, jak je udělaný kloub (který bohužel není pod pryžovou měchovou manžetou vidět). Soudě podle rozměrů manžety musí být těžce poddimenzovaný. Ještě výrazněji, než záchytný mechanismus.
Automatické navádění snad (?) dokáže řídit auto tak, aby otvor vždy správně nasměrovalo k trnu ve VODOROVNÉ rovině. Ale neumím si představit, jak a čím vyrovná VÝŠKOVÉ rozdíly, když budu přívěs připojovat v nerovném terénu - což je u mne zcela běžná situace. Takový systém, který to dokáže, musí být nezbytně značně složitý a nákladný.
Závěr: Celé mi to připadá jako naprosto zbytečná ptákovina. Koule mi vyhovuje právě proto, že je primitivní. V podstatě nezničitelná a blbuvzdorná.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Alesh
(neregistrovaný)
24. 11. 2018 22:12
Tak jsem tak koukal, jak zajel kolík do díry a přišlo mi to jako, když... a pak čtu, že to vytvořil tým složený jen z žen. Tvl, to nebude náhoda. :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
dcip
(neregistrovaný)
25. 11. 2018 0:20
Nejspíš těm holkám, co tu díru a kolík vymýšlely, něco dost chybí.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
MX83
(neregistrovaný)
26. 11. 2018 7:38
no to je mi zase ale kravina. Vypadne mi internet a jsem v pí.i. Prostě nacouvu, vylezu z auta, zacvaknu čubu, připojím kabel, zkontroluju, jestli bliká a svítí a frčím. Operace na dvě minuty. Když je někdo lempl a nešika, tak pak musí vymýšlet takové zhovadilosti, jako je tato. Bravo, vozík stojí dneska zhruba 13 tis, tady bude stát samotná elektronika mnohem víc, nemluvě o tom, že přívěs za auto bude muset mít připojení k internetu, nebo nějakou jinou bezdrátovou komunikaci. Takže vlastně bude přívěs potřebovat baterky. A ty se musí dobíjet. A pokud s tím pojedu jednou za rok, baterky se samy vybijí a zničí. Dámy místo, aby se anučily couvat a připojovat přívěs, radši vymýšlí hovadiny. Nejsem proti inovacím, sám se snažím zlepšovat vše, co mi přijde pod ruku, ale tohle opravdu je přes čáru.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat