jiří velcl (neregistrovaný)
V těch letech byly auta autama dnes je to vše stejné nadrbané elektroniky turba a tak dále. Podivejte se na dizain těch aut to byli odborníci né jak dnes se vezme počítač a je hotovo to byli skvosty ty auta prostě krása krás člověkovi zaplesá srdce když to vidí já měl Fiata 128S coupé a to bylo autíčko.
Drayce (neregistrovaný)
Karoserie na jeho sportovni specialy ve velkem navrhoval i Zagato, u ktereho vznikly saty pro typy Bialbero (slovo znamena dva vackove hridele, pouzity byly motory Abarth 500, 750 a 1000). Male kupe Fiat Abarth 500 Gran Turismo zase navrhnul Pininfarina. Franco Scaglione, ktery pracoval u Bertoneho, zase stvoril aerodynamicke kupe Abarth 1500 Biposto. Ten si pro vyvojove ucely koupila automobilka Packard. Stejny designer vytvoril i kupe Abarth 750 GT. Boano zase vytvoril dvanact Abarthu 207A, tedy sportovnich spideru se dvema oddelenymi kokpity s dvermi jen na miste ridice. Ty jeste doplnil roadster 208A a kupe 209A, technika pochazela z Fiatu 1100 a vykon byl 78 koni. Na Fiatu 600 byl postaven i dvoumistny Abarth Spider 750 Boano.