Vlákno názorů k článku Retro: Osmikolová Tatra 813 CAS 55 dodnes vozí hasiče. A svezla i nás od Ozzy - Uzasne auto ve sve dobe , navic pro...

Ozzy (neregistrovaný)
Uzasne auto ve sve dobe , navic pro Slovnaft, ktery je na rovine, takze i ten vykon v tehdejsi dobe dostacujici, takze pan L netusi o cem tady pise. Mel jsem tu cest se v 8 kolce T813 svezt, kdo tvrdi ze nema vykon at se podiva jakou mela v dobe uvedeni do provozu konkurenci. Psal se rok 1967, byl jste pane L v te dobe vubec na svete? Prujezdnost tohoto vozu neuveritelna, pokud si vzpomenete na manevry prazskych hasicu kteri nedokazali vytahnout z rozbahnene polni cesty cisterny , jen proto ze jim zkolaboval vyprostovaci tank, ktery tam privezla T 815 , fraska ,misto aby T 815 pouzili na vyprosteni cisteren a odtah nepojizdneho tanku , dovezli dalsi T 815 druhy tank, uvizle cisterny jim nakonec traktorem vyprostil mistni farmar ktery se na to uz nedokazal koukat.
Ozzy (neregistrovaný)
A co tedy ten farmar s tim traktorem co je nakonec vytahl? Navic Tatra urcena pro tazeni podvalniku ma navijak, ci pouzit ten? Poucujete nekoho kdo tohle delal kazdou zimu kdyz jeste padal snih a problemy zacaly tak od 0,5 metru snehu , ne jako dnes pri 0,5 cm, navic jsem tyhle zkusenisti nasbiral jiz na vojne za ktere jsem s temito kralovnami trenu najel bezmala 60 tisic km, stale tvrdim ze to byla fraska a resili to diletanti. Nebo mi ten traktor vyvratite co to nakonec resil?
Ozzy (neregistrovaný)
Evidentne pane Obroucka netusite vy o cem tu pisete, ja netvrdim ze to mela jet vytahovat tahle cisterna, podval s tankem tam pritahla 815 8×8, vybavena navijakem, podhustovanim pneu podle potreby s ohledem na teren ktery projizdi, kdyz tam byly schopne dotahnout obe dve tanky na podvalniku, chcete mi tvrdit ze by nedokazaly vytahnout z trochy blata mnohem lehci cisterny? Jen a pouze i z vetsi dalky navijakem, vy budete opravdu odbornik, proto to asi takhle dopadlo pri teto akci, perfektne zvladnute prirucky , teorie je ovsem jina nez praxe.
L (neregistrovaný)
me fakt udivuje co tu je chytraku, zavzpominejte kdyz horelo v lesich co tam jezdilo,813 max po mestech ci k pozarum az po dlouhe dobe,jen jako podpora s vodou, chce to i zazit,v jizerkach standardne jezdili zcela jine stroje,813 se tam dodrapala z Liberce nekolikrate po ohni
Ozzy (neregistrovaný)
Pane popleto, Tatry 813 se jako specialy pro hasice nedelaly , nebo alespon v takovem rozsahu aby se dostaly do bezne pouzivane techniky,v te dobe to byly 148, po nich az 815, takze jste mohl videt se do toho lesa drapat mozna tu 815,