Vlákno názorů k článku Retro: Osmikolová Tatra 813 CAS 55 dodnes vozí hasiče. A svezla i nás od Michal - Žádné řazení velké a malé řady tady u...
Michal
(neregistrovaný)
5. 1. 2019 13:31
Žádné řazení velké a malé řady tady u Tatry není. Tatra, a to ať už 138/148, nebo 813/815 má pouze jednu řadu ale s půlenými rychlostmi. Takže tím otočným elementem se nepřepíná žádná řada, ale jen se tím půlí daná rychlost.
Píšu to jenom pro pořádek, protože u náklaďáků existují právě i velké/malé řady, ovšem he to něco trochu jiného než-li půlení rychlostí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hynek Obroučka
(neregistrovaný)
5. 1. 2019 14:15
U tohohle auta to tak je, ale věděl jste, že třegba Drtikolka se vyráběla jak s takovouhle převodovkou, tak právě s malou a velkou řadou, tzv. rychloběhem? Evidentně nevěděl, poidle roku výroby byla obě provedení...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Daftra
(neregistrovaný)
6. 1. 2019 13:24
Jo? A kde ten rychloběh malá a velká řada byly namontovaný? Čím se to řadilo?
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat