Vlákno názorů k článku Tatra 613 vozila jen papaláše a doplatila na minimum inovací od Martin S. - Vážený pane redaktore psát o zastaralé koncepci Tatry 613...
Martin S.
(neregistrovaný)
13. 2. 2018 21:34
Vážený pane redaktore
psát o zastaralé koncepci Tatry 613 je značně zavádějící. Konstruktéři v Tatře měli při vývoji T 613 před čistý stůl. Nebyli vázáni dědictvím z Tatry 603. Oba vozy konečně spojuje pouze šestka a trojka v názvu. To,že se v 50 a 60 letech ve světe začala masově uplatňovat koncepce vše vzadu především díky snadanější výrobě a ceně nemá s výrobou v Tatře souvislost. Jak je známo Tatra od 30 let prosazovala tuto koncepci ve vozech kde cena nehraje hlavní roli a prakticky nemá ve světě analogii.
V případě Tatry 613 byla tahle koncepce dotažena nejdále díky posunutí motoru nad zadní nápravu. Podrobnější informace nabízí časopis Automobil ročník 1973, kde se věnují vývoji Tatry 613 velice podrobně. Zkrátka , Tatra si vždy šla svou neprošlapanou cestou bez ohledu co se ve světě "nosí".
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Darth_Plagueis
(neregistrovaný)
14. 2. 2018 17:22
Koncepce "vše v zadu" masově uplatňovaná ve světě myslíte Brouka koncepčně z doby WW II, nebo ojedinělý a silně nepovedený Chevrolet Corvair?
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat