Vlákno názorů k článku Tatra 613 vozila jen papaláše a doplatila na minimum inovací od Martin S. - Vážený pane redaktore psát o zastaralé koncepci Tatry 613...

Martin S. (neregistrovaný)
Vážený pane redaktore psát o zastaralé koncepci Tatry 613 je značně zavádějící. Konstruktéři v Tatře měli při vývoji T 613 před čistý stůl. Nebyli vázáni dědictvím z Tatry 603. Oba vozy konečně spojuje pouze šestka a trojka v názvu. To,že se v 50 a 60 letech ve světe začala masově uplatňovat koncepce vše vzadu především díky snadanější výrobě a ceně nemá s výrobou v Tatře souvislost. Jak je známo Tatra od 30 let prosazovala tuto koncepci ve vozech kde cena nehraje hlavní roli a prakticky nemá ve světě analogii. V případě Tatry 613 byla tahle koncepce dotažena nejdále díky posunutí motoru nad zadní nápravu. Podrobnější informace nabízí časopis Automobil ročník 1973, kde se věnují vývoji Tatry 613 velice podrobně. Zkrátka , Tatra si vždy šla svou neprošlapanou cestou bez ohledu co se ve světě "nosí".
Darth_Plagueis (neregistrovaný)
Koncepce "vše v zadu" masově uplatňovaná ve světě myslíte Brouka koncepčně z doby WW II, nebo ojedinělý a silně nepovedený Chevrolet Corvair?