Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Škoda Felicia vznikala ještě za socialismu. Dodnes mnohým spolehlivě slouží. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Papi (neregistrovaný)
Jak pise don carlos, v clanku jsou nepresnosti. Karoserie prvnich typu, tusim do prazdnin 95, byla shodna s Favoritem - az na drobnou upravu uchyceni motoru. Az pak se zacala delat vyztuzena karoserie, ktera uz mela novou predni napravnici s pripravou na stabilizator. Zadni stabilizator se montoval od pocatku vyroby, ale pouze na hatchbacky - snad pro potlaceni nedotacivosti. Co se tyka podvozku, byl prepracovan uz na Favoritech v roce 1993, kdy doslo k zmene roztece z 4x98 na 4x100. Tenkrat napriklad dostal zadni brzdy z Golfa MK3. Co se tyka bezpecnosti, je smutne, ze Felicie stabdartne nedostavaly prvky, ktere se normalne davaly do verzi s airbagy - deformovatelnou tyc rizeni a predpinace pasu - myslim, ze to jsou dost podstatne prvky, ktere by zachranily spoustu zivotu. V nemecku na Felicii bez airbagu a ABS nenarazite.