Kacafír
(neregistrovaný)
15. 7. 2018 11:02
Nejdřív to auto nechcete a pak ho milujete :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
benik
(neregistrovaný)
15. 7. 2018 11:13
furt ty politický pindy z kavárny 6 cenové skupiny
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
RR
(neregistrovaný)
15. 7. 2018 18:50
https://www.youtube.com/watch?v=3S9wjbCVYdY
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Don Carlos
(neregistrovaný)
15. 7. 2018 20:42
V článku je bohužel řada nejasnosí - felicia rozhodně neměla zásadní inovovaný podozek - jedinou jeho významější inovací v prvních letech výroby bylo zavedení zadního stabilizátoru. Skelet karoserie byl původně takřka kompletně přejat z Favoritu a k jeho zesílení došlo až o rok později, v souvislosti se zavedením airbagů do příplatkové výbavy. A také uvedené hodnoty zrychlení verzí SPI jsou příliš dlouhé - výrobce udával tuším 14 a 16 s. Ve výčtu nových prvků výbavy chybí posilovač řízení. Autor prostě článek šil bohužel dost horkou jehlou...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Chuan Perverez
(neregistrovaný)
15. 7. 2018 21:28
Auto snad s jedinou vadou - rezavělo. Jinak držák za pár korun. Vlastnil jsem poslední s ABS, stavitelnou sedačkou, airbagem a v elektrice.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
16. 7. 2018 13:18
Ono toho v té výbavě bylo ještě víc. Zrcátka v elektrice a třeba i elektronická uzávěrka diferenciálu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Míla
(neregistrovaný)
16. 7. 2018 18:04
V rodině ji máme prakticky od roku 94 a i teď co jsem ji "podědila" na ni stále nedám dopustit. Držák a pracant, až nechápu, kolik je to auto schopné vydržet. Jen holt chudák rezne, protože nikdy nebyla garážovaná.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
benik
(neregistrovaný)
17. 7. 2018 15:02
to byla ještě kvalitní socialistická konstrukce bez euku*rvítek, to pro pana autora, ale máme žumpoidní demokracii, nejsou k sehnání cihly a jiný stavební matroš jako za komárů.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
qwertz
(neregistrovaný)
17. 7. 2018 22:44
Patrně musí být hodně lidí na palici, když jsou schopni si vychvalovat takové sráče značka Škoda.......
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radoslav Schuster
(neregistrovaný)
17. 8. 2018 21:06
Qwertzi, ty jsi určitě takový ten frajer co se zabývá Bavoráky, či Mercedesi. Škodovky alespoň v těchto letech byli vozidla pro obyčejné lidi. Byli ve své cenové kategorii na rozdíl od konkurence levnější a v stejné, nebo lepší kvalitě. Já třeba nepotřebuji takovou výbavu a to, že je auto "moderní" a "nový". Pro mě je třeba hlavní že to jezdí a že případné opravy jsou levné, a to je právě plus u Felicie. Třeba kompletní výměna Elektřiny mě vyšla na 600 korun. Na kolik by vyšla u těch tvých Bavoráků? (Nebo Mercedesů, nevím která taková auta máš rád.)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Papi
(neregistrovaný)
24. 7. 2018 14:00
Jak pise don carlos, v clanku jsou nepresnosti.
Karoserie prvnich typu, tusim do prazdnin 95, byla shodna s Favoritem - az na drobnou upravu uchyceni motoru. Az pak se zacala delat vyztuzena karoserie, ktera uz mela novou predni napravnici s pripravou na stabilizator.
Zadni stabilizator se montoval od pocatku vyroby, ale pouze na hatchbacky - snad pro potlaceni nedotacivosti.
Co se tyka podvozku, byl prepracovan uz na Favoritech v roce 1993, kdy doslo k zmene roztece z 4x98 na 4x100. Tenkrat napriklad dostal zadni brzdy z Golfa MK3.
Co se tyka bezpecnosti, je smutne, ze Felicie stabdartne nedostavaly prvky, ktere se normalne davaly do verzi s airbagy - deformovatelnou tyc rizeni a predpinace pasu - myslim, ze to jsou dost podstatne prvky, ktere by zachranily spoustu zivotu. V nemecku na Felicii bez airbagu a ABS nenarazite.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Papi
(neregistrovaný)
24. 7. 2018 14:13
Jeste doplnek k Pickupu - ten dostal prepracovanou zadni napravu, kdy se pruziny oddelily od tlumicu a schovaly pod podlahu, aby se zvetsil prostor mezi podbehy. Je docela skoda, ze to nedostaly ostatni Felicie, nebo aspon verze kombi.
Jinak si nemyslim, ze by byla Felicie nejaky extra prusvih a po dalsim faceluftu klidne mohla zustat levnejsi alternativou k Fabii, bylo by to lepsi, nez ten paskvil Junior... Je ale pravda, ze VW mohl pri vyvoji udelat jeste par uprav... Treba predni brzdy jsou tezce poddimenzovane, i s 1.3 se daji rychle prehrat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dušan
(neregistrovaný)
25. 7. 2018 8:44
Jsem jediný, kdo si všiml chyby v popisku obrázku "Pick Up“?? Vždyť Pick Up byl v základu s otevřenou valníkovou korbou za dvoumístnou krátkou kabinou. Až později na něj byla sériově montována laminátová nástavba od Air Design přímo ve Škodovce, jako příplatková výbava na přání. To, co je v článku prezentováno za Pick Up, tak je na karoserii Combi postavená verze Van Plus
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr Č.
(neregistrovaný)
28. 7. 2018 17:40
Prvním od základu novým modelem škodovky byla samozřejmě octavia, nikoliv až fabia!!! To je úplně zcestná myšlenka.
Informace o inovaci podvozku a dalších částí jsou také dosti mylné či minimalně zavádějící - podvozek felicie naopak převzala z favoritu bez větších úprav, pár inovací proběhlo už sice u favoritu v roce 1993, ale to pouze po dílčích stránkách, koncepce i konstrukce byla naprosto identická. To samé skelet - převzal se bez úprav a teprve dodatečně se vyztužoval kvůli motorům VW. Výbava je taky tak napůl - klimatizace, palubní PC nebo elektrická okna nabízel už favorit, pravda jen na některých trzích a to s větší či menší mírou spolupráce automobilky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Aleš Sesky
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 17:25
V té době byla škodovka na vrcholu ( na ta auta se ještě dalo dívat a jezdit s nimi). To co předvádí škodovka teď? Jedním slovem hnus! X let staré motorizace, opakovaný design, nic nového ! A to mě prostě štve, Vás ne? Dle mého je škodovka už x let pozadu oproti jiným automobilkám, co myslíte vy?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radoslav Schuster
(neregistrovaný)
17. 8. 2018 21:01
Aleši, myslím že je hlavní problém v tom, že výrobu nových vozidel více kontroluje VW a ten se snaží mít v Škodovce v podstatě stejná auto jako u sebe. Podle toho ty Škodovky vypadají. Když se třeba podívám na nejnovější Passaty, tak od roku 2010 je to v podstatě také to samý, nebo Golf. To je ten samý případ. Tudíž za to nemůže Škodovka, ale VW.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Matúš Dobiaš
(neregistrovaný)
19. 8. 2018 13:09
Ani mi to nepríde že je pozadu, však v podstate má techniku VW aj s najmodernejšími prvkami, Karoq už dostal v niektorých modeloch virtual cockpit z Audi samozrejme mierne upravený, používa najnovšie motory, niesom si vedomí niakoho zastaralého motoru čo by tam mali, respektíve všetky motorizácie sa používajú v celom koncerne a neviem čo by na nich malo byť zastaralé. Príde mi že vo svojeje triede je na tom škodovka dobre, VW z nej má automobilku s autami pre masy, pre priemerné rodiny, množstvo chytrích vychytávok. Ja mám Felíciu a som plne spokojný :D predsalen sa s tým autom jazdí úplne inaki ako s modernými autami, ďaleko viac je cítiť čo sa s autom deje, lepší výhlad z auta atď
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lojzík
(neregistrovaný)
13. 2. 2019 14:47
Felicii máme v rodině už dvacet let a nedáme na ni dopustit, za mě je to prostě nejlepší auto, které si čech může koupit. Syn nedávno dostal řidičák atak jsem mu přes https://www.truck1-cz.com/ koupil jeho vlastní. Zatím je taky spokojen.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
13. 8. 2019 19:29
Nikde jsem nenašel interier Bertoneho navrhu modernizace Favoritu na Felicii...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
eurošík
(neregistrovaný)
20. 12. 2019 14:10
Mal som Feliciu LX 95' tú základnu 40kW. Oproti predchádzajucemu Favoritu LX 40kW, z ktorého som presadal, my filcka prišla akási ťarbavá a dokopca viac lenivá.
Favo keď som podradil a vytočil do obratok, sa v pohode chytal na vtedajšie dovezeniny aj väčšej motorizácie. Ale toto? Na to, že bola nový model, motoricky "no krok vpred"..za tie prachy.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat