Vladimír Blahuš (neregistrovaný)
Já bych se rád jednou dočkal podobného srovnání, ovšem v době, kdy bude Scale tolik let, kolik je momentálně této Škodě 100. Toto se bohužel nikdy nestane, neboť tyto dnešní přetechnizované "popelnice" nacpané technikou, jíž pro cestu do 12 km vzdáleného zaměstnání vůbec nepotřebuji a jež má za cíl jen vyšroubovat kupní částku do astronomických výšin, se tohoto nájezdu a životnosti nikdy nedožijí! Naposledy mě velmi pobavil Kamiq, což je vlastně (z ného laického pohledu) přepracovaná Fabia s větší světlou výškou a mnohem, mnohem vyšší cenou
Rufus (neregistrovaný)
Hezký veterán.Občas jsem s ní taky jel,měli jí kamarádi.Ale ovladatelnost děs a hruza a ten děsnej kravál,plavalo to jako blázen.Dynamika asi i na svou dobu špatná to Tráboš byl lepší.Při skoro každé menší nehodě zmuchlaný jak papír oproti třeba Ladě nebo Wartburgu.Ale abych jen nehanil.Nemuseli lidi chodit pěšky a nepršelo do toho.
Darvi (neregistrovaný)
No já jsem 100 bohužel neřídil,ale děda jí koupil jako 4letou a dával ji pryč před asi 10lety když přestal řídit,měla jednou dělaný výbrus a měla najeto celkem kolem 260000km.V servisu byla jenom na tom výbrusu,geometrii a výměně spojky. Je pravda že se pravidelně natíral podvozek a další části aby neshnila. Doba je jinde,ale bylo to auto pro typického vesnického človíčka,skoro všechno se dalo nějak opravit doma.To už u dnešních aut nejde, zejména bez vlastnictví alespoň základní diagnostiky. Ale to je zase daň za nepoměrně vyšší komfort.Holt každá doba má něco.
Majitel Scaly (neregistrovaný)
Mam Scalu v garazi s motorom 1.0 TSI. V TP je uvedeny ako vyrobca motora Volkswagen, Nemecko. Velmi pochybujem, ze vseobecny motor pouzivany napriec koncernom by Nemci vyvijali v Cesku. To by neriskovali v nijakom pripade.