Názory k článku Retro duel: Škoda 100 vs. Škoda Scala aneb není litr jako litr
Mira
(neregistrovaný)
1. 9. 2019 12:25
Toto je nejhloupější srovnávání za posledních padesát let.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ilca
(neregistrovaný)
1. 9. 2019 17:57
Top Gear hezky cesky
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír Blahuš
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 8:06
Já bych se rád jednou dočkal podobného srovnání, ovšem v době, kdy bude Scale tolik let, kolik je momentálně této Škodě 100. Toto se bohužel nikdy nestane, neboť tyto dnešní přetechnizované "popelnice" nacpané technikou, jíž pro cestu do 12 km vzdáleného zaměstnání vůbec nepotřebuji a jež má za cíl jen vyšroubovat kupní částku do astronomických výšin, se tohoto nájezdu a životnosti nikdy nedožijí! Naposledy mě velmi pobavil Kamiq, což je vlastně (z ného laického pohledu) přepracovaná Fabia s větší světlou výškou a mnohem, mnohem vyšší cenou
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
aaa
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 11:13
až najdete stovku, co má najeto 250 000, tak můžete psát takové nesmysly. Dříve ta auta taky nic moc nevydržela a hnila už po prvním dešti
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
007
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 14:05
až najdeš litrovou skálu s 250 000, tak mluv
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
3. 9. 2019 7:21
Firemní vozy to najedou za 4 až 5 let.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Falcon
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 14:09
Tady jedna je. Najeto 270 000km před generálkou.
https://11-55.nolimit.cz/rubriky/youngtimery-skoda/skoda-100ll-yeshtjerca
Po repasi motoru s ní jel majitel do skandinávie a zpět. Byla z toho moc pěkná fotoreportáž.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
permooon
(neregistrovaný)
4. 9. 2019 22:51
co to je za blábol? Generálka se dělala každejch 100 a kastle se vyvařovala každejch 5 let.Kolikrát to uděláš s dnešním autem?Akorát orgasmický a nostalgický žvásty
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ban
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 8:16
Jako srovnání čeho?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
icybox
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 11:23
pokud jde o mě,tak lepšim autem sem nejezdil,myslim tim tu stovčičku.ten pocit,kterym mě naplňovala při jízdě,sem už v žádnym jinym autě nezažil.ale to je pouze muj osobní názor,nikomu ho necpu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Moje jméno
(neregistrovaný)
3. 9. 2019 17:43
icyboxi : najel jsem v ní 120tkm. Byl to ten nejstrašnější křáp. který jsem kdy řídil. Fujtajbl, nikdy více. Zlatý Trabi....
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rufus
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 15:27
Hezký veterán.Občas jsem s ní taky jel,měli jí kamarádi.Ale ovladatelnost děs a hruza a ten děsnej kravál,plavalo to jako blázen.Dynamika asi i na svou dobu špatná to Tráboš byl lepší.Při skoro každé menší nehodě zmuchlaný jak papír oproti třeba Ladě nebo Wartburgu.Ale abych jen nehanil.Nemuseli lidi chodit pěšky a nepršelo do toho.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kočka
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 18:51
Měl jsem Garde s 290000km když jsem dělal generálku.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ota
(neregistrovaný)
3. 9. 2019 8:54
Nechápu to srovnání s českým a německým vozem... Nechápu poentu
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Boogie
(neregistrovaný)
3. 9. 2019 13:07
Znam stovku co by dneska předjela snad všechna komereční auta t šní doby.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Darvi
(neregistrovaný)
3. 9. 2019 18:02
No já jsem 100 bohužel neřídil,ale děda jí koupil jako 4letou a dával ji pryč před asi 10lety když přestal řídit,měla jednou dělaný výbrus a měla najeto celkem kolem 260000km.V servisu byla jenom na tom výbrusu,geometrii a výměně spojky. Je pravda že se pravidelně natíral podvozek a další části aby neshnila. Doba je jinde,ale bylo to auto pro typického vesnického človíčka,skoro všechno se dalo nějak opravit doma.To už u dnešních aut nejde, zejména bez vlastnictví alespoň základní diagnostiky. Ale to je zase daň za nepoměrně vyšší komfort.Holt každá doba má něco.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honzík
(neregistrovaný)
4. 9. 2019 9:41
Ten výkon u ŠKODY-100,máte špatně.Výkon je 35.3-kw-48 koní,nevím kde berete informace,ale je to špatný zdroj.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
edoist
(neregistrovaný)
5. 9. 2019 7:41
Je uklidňující , že v roce 30 výročí porážky socialismu "naše" součastná technika deklasuje tu socialistickou před 50 lety. Neumím si představit co by se dělo ,kdyby tomu bylo naopak...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Buser
(neregistrovaný)
25. 11. 2019 22:14
Jaká páčka vzduchové přívěry. Je to ovládání ventilu topení a druhá sytič. Autoři zdejších článků neumí ani pořádně kopírovat jiné zdroje to už dávno víme.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Majitel Scaly
(neregistrovaný)
21. 8. 2020 15:02
Mam Scalu v garazi s motorom 1.0 TSI.
V TP je uvedeny ako vyrobca motora Volkswagen, Nemecko.
Velmi pochybujem, ze vseobecny motor pouzivany napriec koncernom by Nemci vyvijali v Cesku. To by neriskovali v nijakom pripade.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat