Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Renault 19 se začal prodávat před 30 lety. Položil základy moderních renaultů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
návštěvník (neregistrovaný)
Autor nám v článku podsouvá, že R19 byl revolučním pokud jde o auto jako takové, ovšem ta revoluce se týká maximálně technologií a postupů u daného typu. R19 není totiž nic jiného, než evoluce předchozích typů R9 a R11, stejně jako o pár let později je Mégane evolucí předchozí R19. Ta skutečná revoluce v konstrukci proběhla už s nástupem R9 a snaha o ni (tak trochu více nepovedená) byla ještě dříve s R14. Pokud jde o "nemoderní" motory, proč je měnit, když fungují? A když plní i ty emisní limity? F-motor nebyl ani nijak starý, prvně se objevil až v R11 a kdyby byl nějak špatný, nebyl by k vidění třeba v Espace 4, Laguně3 atd. No a pokud jde o mnohokrát ve článku zmíněné označení sportovní verze "S16", doporučuji to autorovi opravit, trhá to oči - "S16" je označení Peugeotu např. u 306, ale Renault označoval R19 "16S" a "16V", to podle země určení nového vozu.