Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Retro: Renault 19 se začal prodávat před 30 lety. Položil základy moderních renaultů. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
návštěvník
(neregistrovaný)
17. 9. 2018 8:55
Autor nám v článku podsouvá, že R19 byl revolučním pokud jde o auto jako takové, ovšem ta revoluce se týká maximálně technologií a postupů u daného typu. R19 není totiž nic jiného, než evoluce předchozích typů R9 a R11, stejně jako o pár let později je Mégane evolucí předchozí R19. Ta skutečná revoluce v konstrukci proběhla už s nástupem R9 a snaha o ni (tak trochu více nepovedená) byla ještě dříve s R14. Pokud jde o "nemoderní" motory, proč je měnit, když fungují? A když plní i ty emisní limity? F-motor nebyl ani nijak starý, prvně se objevil až v R11 a kdyby byl nějak špatný, nebyl by k vidění třeba v Espace 4, Laguně3 atd. No a pokud jde o mnohokrát ve článku zmíněné označení sportovní verze "S16", doporučuji to autorovi opravit, trhá to oči - "S16" je označení Peugeotu např. u 306, ale Renault označoval R19 "16S" a "16V", to podle země určení nového vozu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM