Názory k článku Retro: Renault 19 se začal prodávat před 30 lety. Položil základy moderních renaultů
F
(neregistrovaný)
16. 9. 2018 17:21
Takova drobnost: vsechny Renault motory rady E a F jsou OHC.
OHV byly jen motory rady C, t.j. jen nejstarsi 1.2 a 1.4.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
17. 9. 2018 6:08
Perfektní auto.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
návštěvník
(neregistrovaný)
17. 9. 2018 8:55
Autor nám v článku podsouvá, že R19 byl revolučním pokud jde o auto jako takové, ovšem ta revoluce se týká maximálně technologií a postupů u daného typu. R19 není totiž nic jiného, než evoluce předchozích typů R9 a R11, stejně jako o pár let později je Mégane evolucí předchozí R19. Ta skutečná revoluce v konstrukci proběhla už s nástupem R9 a snaha o ni (tak trochu více nepovedená) byla ještě dříve s R14. Pokud jde o "nemoderní" motory, proč je měnit, když fungují? A když plní i ty emisní limity? F-motor nebyl ani nijak starý, prvně se objevil až v R11 a kdyby byl nějak špatný, nebyl by k vidění třeba v Espace 4, Laguně3 atd. No a pokud jde o mnohokrát ve článku zmíněné označení sportovní verze "S16", doporučuji to autorovi opravit, trhá to oči - "S16" je označení Peugeotu např. u 306, ale Renault označoval R19 "16S" a "16V", to podle země určení nového vozu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bat
(neregistrovaný)
25. 12. 2018 9:36
autor je novodobý vykladač historie
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vlada
(neregistrovaný)
17. 9. 2018 19:05
Jo 19tka byla fajn.ja mival s motorem 1721.a na bylo to fajn auticko
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pedro
(neregistrovaný)
6. 3. 2020 12:32
Měl jsem Renault 19 Chamade RN v motoru 1,9 D bez turba .(bylo to moje druhé auto po Renault 5 Campus 1,4)
Devatenáctka byla r. v. 1992. Ve zlaté metalíze a světle hnědém interiéru. To auto jsem koupil když mělo najeto 80tis.v roce 1998, jako ojeté. Měl jsem ho 4 roky. Fantasticky pohodlné. Nikdy mě nikde nenechalo. Odjel jsem s ním i Itálii(500 tam cca 600 km po Italii na Vesuv atd a 500 zpátky do ČR bez jediného zádrhelu. Spotřeba 4l.
To auto jsem miloval. V době kdy Škodovka vyráběla sráč Felicii jsem měl R19 krásný pohodlný auto. Bylo mě 20 let. V zimě v mrazech zažhavilo a už si vrčel. Dnes bych si ho z nostalgie koupil znovu.
Renaultu jsem zůstal věrný. Dnes mám Scenic 3 1,5dci Dynamique a paráda.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat