Martty (neregistrovaný)
Klimatizace ve výbavě nebyla. Respektive, u Kadetta nebyla, u Pontiacu LeMans (tady si taky nejsem jistý spojení Daewoo LeMans) mohla být dodána. Každopádně výbava mohla být velice rozličná... od aut, kde chyběl dokonce zapalovač a hodiny na středovém panelu po auta s koženým interiérem, elektrickým stahováním oken či výškově nastavitelným volantem. Nutno zmínit starndartně dodávanou digitální přístrojovku v modelech GSI. Každopádně na svou dobu super vůz a když se mám dnes rozmýšlet, jestli jet Fabií III nebo jedním z opečovávaných Kadettů, tak raději volím Kadetta.
Pavel70 (neregistrovaný)
Teda poslední věta mě rozsekala, prý: "Požadavkům bohatnoucích a tím pádem stále náročnějších českých motoristů na lepší antikorozní ochranu a především vyšší pasivní bezpečnost a komfortní výbavu už zkrátka nedokázal vyhovět." To je jak z nějaké novodobé příručky politického školení mužstva, asi z nejmenovaného středočeského města. Bohatnoucí a stále náročnější čeští motoristé nějak podlehli stádovému efektu, takže vrcholem luxusu a rychlosti je pro ně často jedničková Ochcávie "f plný palbě" usypávající brikety z výfuku.
Jura (neregistrovaný)
V Británii byly Kadety (koncern GM) vyráběny pod názvem ASTRA od r. 1979, a tímto jménem byla značena i ta poslední generace kadettů 1984-1991, kterou pak u nás (na kontinentální Evropě) nahradil již "opravdový" Opel-Astra jako nová řada. Třídveřová verze se svou "splývavou zádí" působila velice elegantně, a nemuselo se ani jednat o ty exkluzivnější sportovní verze. https://en.wikipedia.org/wiki/Vauxhall_Astra
fouss (neregistrovaný)
Opel Kadet 1,6L ve výbavě BEAUTY jsem vlastnil a najel s ním poctivých 150 00 Km a to jsem ho kupoval jako ojeté s najetými 70 000 Km. Naprosto bezproblémové auto u kterého stačilo dodržovat pravidelnou výměnu oleje a tankovat benzín. Spotřeba 6,5 - 7,5 L podle způsobu jízdy. Bohužel skončilo zřejmě někde na náhradní díly. Ráno jsem přišel na parkoviště před domem a po autu zbyl jenom plastový kroužek z vypáčeného zámku !