Vlákno názorů k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil od Karel Vančura - Nevím o jaké Oltcitu zde píšete, ale já...

Karel Vančura (neregistrovaný)
Nevím o jaké Oltcitu zde píšete, ale já jsem vlastnil Oltcit RL, byl jsem s nim velmi spokojen, spotřeba na pojížďky do práce a na nákupy se vešla do 7 litrů, dovolená v Itálii, Rakousku, NDR i jiné delší cesty se pohybovala slabě nad 6 litrů. Nikdy mne nikde nenechal, jen jednou jsem musel v Rakousku na dálnici měnit řemen, což mi zabralo asi půl hodiny.
Lojza (neregistrovaný)
S Oltcitem také dobrá zkušenost, i když měl jsem rok výroby 1987, a většina dílů byla francouzských. Ale - baterku, rumunskou, jsem tam měl 8 let, pneu měly najeto přes 80 tisíc když jsem to prodal - a také rumunské, spotřeba 7 litrů, bylo jedno zda auto prázdné nebo obsazené. Bylo to i dost živé. Auto z rumunských dílů se lišilo převodovkou - zpátečka byla na druhou stranu než u francouzské. Na ulici byl poznat "francouzský" Oltcit - čistými světlomety - rumunské sleply nebo se chrom olupoval, koncová světla rumunů byla vyšisovaná. Vada všech bylo čalounění přístrojové desky - při parkování na slunci přes léto praskal místy povrch. Jedinou závadu jsem měl - přidíral se píst brzdového válce pod pedálem, takže po přibrzdění se vracel jen pomalu nebo vůbec. Stačilo však nouzově na válci upustit kapalinu - tlak, a pedál se vrátil. Oprava byla jednoduchá a levná, vše co válec obsahoval - písty, pružiny, těsnění a nevím co ještě - za 300, a oprava možná na ulici. Kromě této opravy jsem s tím akorát jezdil a doplňoval benzin. Startoval vždy. Auto jsem měl, píšu svoji přímou zkušenost, ne co se někde říkalo.