Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
DJ (neregistrovaný)
Základní nevzdělanost je srovnávat Oltcit s Favoritem. Když se Oltcit začal vyrábět, v Boleslavi jela produkce 742, Favorit byl v nedohlednu. Oltcit je kompaktní hatchback, Favorit rodinný pětidvéř. Oproti škodě 742 je Oltcit moderní svěží auto. Kvalitní jízdní vlastnosti a vysoký stupeň komfortu. Mizerné dílenské zpracování srovnatelné se zbytkem produkce RVHP. Negativní pověst auto získalo především díky závisti majitelů 742, a zanedbané údržbě. Stejně jako západní auta, Oltcit vyžadoval kvalitní servis. Vzhled interiéru je umělecké dílo, které vyhrálo mezinárodní ceny za design, ve voze Citroën SM, autorem vzhledu celého Oltcitu je hvězda designového nebe Robert Opron. Pan redaktor tedy prokázal svou nevzdělanost, místo seriózního článku poukazující na design, netradiční řešení některých prvků a zákulisní politiku výroby vozu představil souhrn žvástů a polopravd, což dokazují řady příspěvků v tomto vlákně napsaných skutečnými majiteli.