Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
kaja (neregistrovaný)
Vlastnil jsem tento dáreček r.v.1988 po důchodci odr.89,jezdil jsem sním pět let a dodnes na něj vzpomínám jen v dobrém.předtím jsem měl Simku Aronde-Elyssé z 60tého pak Š100,Š105 a poté Oltcita.Souhlasím se všemi co,se zde ohrazují proti negativním výrokům na adresu tohoto auta.Některé závady se odstranili snadno jiné hůř ale nidy bych netvrdil že by byl poruchovější než jiná v té době.Oltcit neměl posilovač brzd a proto ty obrovské přední větrané kotouče a kotoučové zadní brzdy (v té době) což tu nikdo nezmínil.Samozřemě že neměl pružiny pérování měl totiž zkrutné tyče a to na všech kolech,vpředu podél,vzadu napříč vedle sebe a proto měl na každé straně jiný rozvor náprav.Naprosto rovná podlaha bez středového tunelu kerá končila u zadního nárazníku ve stejné výši sním.To už se u dnešních aut nevidí,při jednoduchém vyjmutí zadního sedáku + 20cm navíc délka ložního prostoru.Co se týká plynové komory při použití topení příčinou olej prosakující z hlav motoru zpětnými trubkami oleje do vany,olej stékal do komor topení které byly na výfuku-oprava nenáročná na peníze,na práci ano,při použtí gumových kroužků z PV3S nebo Tatry napořád.Podle mě slušnén auto v rodině jezdilo 11 let.Do servisu jelo jednou na čepy a na STK se skla zadních světel nalakovaly zevnitř červeným lakem nechty.