Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Jirka
(neregistrovaný)
30. 10. 2017 19:07
Oltcit - v zimě naprosto nepřekonatelná předohrabka(nesrovnávám se 4x4). pod vanou byl šusplech, kterej vářil asi 10 kg a vydržel vše. U jinýho auta už by byla proražená vana...
Měl jsem francouzskýho, v mínus 8°C stačilo zapnout zapalování, jednou protočit klikou(z druhé strany na ní byl šestihran na kola) a pak stačilo jednou škubnout a motor ihned naskočil. Ukazoval jsem nevěřícím Tomášům a párkrát jsem se i vsadil a vždy vyhrál. Spotřeba na couračky - v létě v pohodě do 8 litrů, v zimě do 10 - čili stejně, jako kdejakej Favorit.
Rozjezd to mělo excelentní, do nějakejch 70 km/h se Favorit nechytal. Pak už ano. Ale dodávaly se k nám i pětikvalty.
Článek je tendenční, spouta polopravd. Asi s tím autor nikdy nejel, nebo měl kardinální smůlu na kus. Ono v té době byla kvalita vozů u nás velmi proměnlivá i u jiných značek.
Byl to pohodlnej francouz, ty se houpaj v zatáčkách všichni.
Třeba dost nešikovný bylo přepínání blinkrů, u pozdějších vozů byl problém s kvalitou plastů, pojistková skříň byla křehká, palivový hadice bylo dobré vyměnit.
Třeba ale ruční brzda byla na přední kotouče, které byly umístěné u převodovky takže v zimě nezamrzaly. A ruční brzda opravdu brzdila, ne jako u ostatních aut.
Autor by si měl zjistit relevantní info od uživatelů, ne jen nějaké plky od "odborníků"
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM