Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Bohumil Poulíček (neregistrovaný)
Koupil jsem Oltcit v den sametovky. Místo cinkání klíčkama a jsem na to hrdý. Byl asi o sedm tisíc levnější jako Favorit. Pohodlný, trochu více si bral i na delších cestách. Měl jsem ho asi šest let, prodal jsem ho a skončil údajně v plamenech. Čtu o podobnosti s citronem. Název Olt, továrna v Rumunsku na břehu řeky Olta, cit, původní název modelu s prodanou licencí Citroenu. U všech aut z Rumunska se muselo počítat s nevalnou kvalitou. Jezdil jsem s nákladním autem Bučegi, dokonce autobusem Bučegi, licence Ford s osmiválcem. Ten náklaďák stál necelých 70 tisíc Kč. Vlastně auto na jedno použití, není to dnes běžné se všemi výrobky? Po pár letech se na tom kazila spousta dílů, opravy se daly zajistit. Hodnocení, za málo peněz jsem nemohl čekat zázraky. Bohumil, měl jsem od Spartaka, Š 120, Moskvič, Žigulík, později Siera, Dejvo , dvakrát KIA, nyní Peugeot vyšší třídy. Každé auto má své dobré i špatné vlastnosti.