Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Oltcit Club byl levnější než Favorit. Podle toho i jezdil. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Robert Sál (neregistrovaný)
Pravda na Olcity si matně vzpomínám. Byla však i lidé kteří zajásali, když zjistily, jaké jsou v Olcitech motory. Byly to členové veterán klubu je vlastnily malý osobní vůz předválečné výroby Tatra 57 verzích A a B. Osud motorů v těchto autech byl velmi zajímavý. Po obsazení ČSR v roce 1939, byly motory Tara vyráběny i v nacistickém Německu firmou DKW. Po prohrané válce, v rámci válečných reparací se motor dostal do Francie a vyráběl ho Citroen s ním se pak v téměř nezměněné podobě dostal do Olcitu následně pak v rámci dovozu zpět k nám. Byť se díly na Olcity sháněly blbě, bylo to mnoho jednoduší než na předválečnou Tatru. Pouze magneto již na Olcitech nebylo. A pak, že vše zlé, není pro něco dobré. Robert Sál