Názory k článku Zetor budoval socialismus u nás, ale také kapitalismus v USA
Žanek Ulrich
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 10:29
Potěšilo mě,že se po letech Zetor vrací ke Crystalům a že fabrika funguje,jak má...Dokonce jsem zaslechl neověřenou informaci,že Zetor pracuje na vývoji tanku.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Greg
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 10:44
Zajímalo by mě, jak autor přišel na to, že automobily Škoda jsou známé jen u nás a v zemích bývalého východního bloku, když se i za socialismu vyvážely nejen zam, ale i do celé západní Evropy a krom toho i do Austrálie, Pákistánu a v 50. letech i do USA.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hana Ká
(neregistrovaný)
14. 8. 2017 8:51
Též bych se na to autora ráda zeptala. A pan "cyklista" bude asi rozumbrada nejchytřejší - je zarážející, kolik škodovek jezdí např. po Německu, že v Paříži a Římě s nimi jezdí taxikáři apod. Ale ono je jednodušší typicky česky po hospodsku brblat, nadávat a do VŠEHO "zasvěceně" kecat... Zajímalo by mne konkrétně, kde bere tu jistotu, že "prostě tu značku nikdo nezná", když jsem se osobně podílela na mnoha akcích pro prodejce vozů Škoda a byli opravdu z CELÉHO světa...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 11:15
Obávám se že nové Zetory nemají vlastní motory nýbrž jim je dodává Deut fahr.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 11:31
Dobrý den.
Povedený článek a hezké fotky, jen snad upřesnění:
Zetor 15 měly pouze pětistupňovou převodovku
Zetor 35 Super první měly pětistupňovou převodovku bez redukce, suchá skříň motoru, pak byl tzv. mezityp s pětistupňovou převodovkou s redukcí, Zetor 50 Super čtyřstupňová převodovka s redukcí.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Otto Jakubec
(neregistrovaný)
1. 5. 2018 16:04
Pleteš se Honzo. S pětatřicítkou jsem dlouho jezdil a měla šestistupňovou převodovku a bylo proto lepší i když slabší proti padesátce, která měla jen pět kvaltů. Tak nazdar.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petrgm
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 11:42
motory má zetor skutečně svoje, určitě ne DeutzFahr(ani to není technicky možné,Zetor jsou chlazené vodou Deutz v zemědělské technice výhradně vzduchem)... ale je ta jeho historie dost zjednodušená hlavně po revoluci... a nevrací se za myšlenkou Crystal... Slováci vlastní jak Zetor skrze akcie tak ZTS Martin..ale každý si vyrábí svoje.
Chtělo by ještě podotknout že po revoluci se hodně komponentů do traktoru bralo v italském závodě třeba nápravy Carraro stejně tak převodovky... výrobu starých náhradních dílu na dnes již veterány podniky nepřesunul ale prodal do Indie.. a takových pár drobností.
tak že nyní tvrdit o Zetoru že je český je jako si to myslet o Škodovce.
A dřív byl na západě ve světě Zetor pojmem, protože byl výrazně technicky líp vybavený jak výrobky ostatních traktorových továren ten rozdíl se začal smazávat až kolem roku osmdesát, i když měl Zetor náhradu k modernizaci,tak nejdřív socialistický přístup a později převrat zničil myšlenku na prvenství hned v základu, a velmi lacino přenechal trh konkurenci. V segmentu traktorů do sta koní ale má velké zastoupení i dnes. Jenže o kapitalistické lány se dnes starají zelení jelení od JohnDeere, protože je to ekonomičtější, a hlavně co české.. bylo v jistém období špatné, hlavně v českých hlavách.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Georg
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 20:31
Mám pocit že je tam montoval DF
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
všd
(neregistrovaný)
15. 8. 2017 12:21
John Deere je zaměřený na velkotraktory, ty menší sice tuším též vyrábí, ale podíl na trhu v nich má relativně malý, v ČR téměř nulový. Leč problém je ještě jinde, ony ty Johníci ničí půdu, sice se ušetří osobohodiny na traktoru, ale půdě tento způsob orby moc neprospívá, co vím. Záleží také na typu obdělávané půdy a dalších věcech. Jsem sice absolvent ČZU, ale v nezemědělském oboru.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš Mores
(neregistrovaný)
16. 8. 2017 22:05
Do nových strojů Zetor skutečně dává německé motory, neboť přísné emisní normy vyžadují velmi drahý vývoj a na ten Zetor bohužel nemá. Například Majory byly nejprve s origo Zetor motory, teď už jsou k dispozici jen s německými motory. A nové modelové řady s českým motorem vůbec nepočítají. Viz technické parametry na www.zetor.cz
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Antonín Trousil
(neregistrovaný)
29. 8. 2017 20:04
Není to pravda, Zetor stále má a dál vyvíjí vlastní motory, čtyřválce jsou normálně k dostání. A není důvod je pozastavovat, když jsou jednoduché, robustní a spolehlivé a s mechanickým čerpadlem splňují současné emise, což nikdo jiný nedokáže (vlastně ano, Tatra), to ocení dost zemědělců a lesníků.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš Mores
(neregistrovaný)
21. 11. 2017 10:09
Nemáte pravdu, podívejte se alespoň na oficiální stránky, než tu budete šířit nesmysly. Zetor upouští od vlastních motorů.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Otto Jakubec
(neregistrovaný)
1. 5. 2018 16:10
Souhlas. Takový nesmysl jako je tvrzení,že Zetory měly Deutz motory jsem ještě nikdy neslyšel a to jsem jezdil skoro ve všech Zetorech až do roku 1989. Tedy do toho roku určitě německé motory neměly. Dle mne ale nejhorší ze Zetorů byly 3011 Zetor Major. Proti padesátkám a pětatřicítkám, nemožná kabina, nepohodlný sic a vylézání z kabiny taky nanic a navíc před zadním kolem. Kdo si stěžoval na 35ky a 50ky, že mi táhlo na záda měl pravdu ale s majorem se nedalo jezdit se zadní stěnou kabiny. Kdo s ní jezdil tak měl problémy.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Siegfried Tiscali
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 12:03
Jen pro upřesnění, Zetor již delší dobu nevyrábí náhradní díly na staré typy, nemá na to kapacity. Tuhle záležitost převzali naši severní sousedé s kvalitou sobě vlastní. Proto spousta zemědělců zejména Krystaly poslala tamtéž.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Siegfried Tiscali
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 12:11
A ohledně motorů, nová řada Crystal používá motor Deutz(neplést s Deutz-Fahr také velmi známým výrobcem traktorů který také využívá motory Deutz), jde o velmi moderní jednotku plnící nejpřísnější emisní normy Tier 4f
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Georg
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 20:37
No nevím teda https://cs.wikipedia.org/wiki/Deutz_AG
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kalivoda
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 12:41
Je vidět že jezdíš jenom na kole a informace o mot. vozidlech máš jenom z doslechu.Tvůj motoristický rozhled je nulový.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka Černý
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 13:14
Dobrého Zetoru se nikdo nezbavuje, když už ano tak za dlouhý peníze, když je levný tak je to plečka bez papírů těsně před smrtí, ale to je málokdy protože při trochu údržbě a zacházení je nesmrtelný. I staré 25tky atd makaj u malých rolníků, až budou ty nejmodernější dávno ve šrotu dost těch starých bude ještě někde tahat, ale to nejni o Zetoru ale o elektronice.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Palino
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 13:54
My máme doma Zetor Crystal 8011 r.v 1972 nedám dopustiť je to môj miláčik :) obrábam s tým zatiaľ len cca 3 ha ale dúfam že sa to zmení.U nás v dedine je 15 traktorov od Zetoru :)
A tatko mi vravel že ku ním na družstvo chodili Zetore z továrne oni ho tam zaťažovali v každej práci na poli po pár mesiacoch ho rozobrali do skrutky a kontrolovali opotrebovanie súčiastok doteraz tam stále pár kusov Crystalov majú. Kopa poruch sa dá opraviť jak sa hovorí na kolene :D
Dúfam že sa mi podarí zachovať môjho tátoša pokiaľ to pôjde aby som ho raz mohol vystaviť a ukázať koľko ta mašina vydržala! :)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pes
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 14:03
Vratil bych se na zacatek. Pokud nekdo muze dnes porovnat vlastnosti obou prototypu, pristavenych k soutezi o naslednou vyrobu, tedy Zetor 25 a Skoda 30, muze si udelat obrazek o cistote souteze... .
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimirss
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 14:08
Od roku 69máme škodu 1000 MB nejlepší auto které jsem měl drobné poruchy odstranitelné na místě prostě jednoduché a spolehlivé mám též dva zetory 5511 a 6718 výroba za socialismu jednoduché a spolehlivé dnes samá modernizace a samý problém
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ocassius
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 18:04
To jste moc aut asi neměl, když je 1000MB vaše nejlepší...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
rudachrobak
(neregistrovaný)
14. 8. 2017 10:34
EMBEČKO-moje první auto.opravdu vzor jednoduchosti a spolehlivosti.Výměna vložek válců a pístů,bez demontáže motoru z karoserie,výměna spojkové lamely,otázka tří hodin,stejně jako výměna rozvodového řetězu.Projel jsem s ní celou republiku,Slovensko,Maďarsko,vždy v pohodě,bez obav,že se něco podělá.Elektrika,jednoduchoučká.Žádné řídící jednotky a ostatní věci.Spotřeba byla taky slušná,Jedině snad emise,byly větší.Dnešní auta jsou tak přeelektrizovaná,že mě z toho jímá hrůza.Na MB 1100,vzpomínám v dobrém a nedám na ni dopustit.I když se jí říkalo 1000 malých bolestí.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
michal.r
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 14:42
Zetor byl dříve firma která si vyráběla skoro vše sama. V dnešní době je to už jen montážní linka v Brně kde se dají do kupy díly nakoupené od různých výrobců, moc svých výrobků už do nich nemontují. Nápravy a i některé převodovky s dif. jsou Carraro, motory Deutz ( jen kvůli emisím, viděl jsem jejich vyvinutý 6 válcový motor který bohužel přišel po zpřísnění norem), kabiny i kola jsou z Polska jestli se nepletu, atd..
Bohužel v dnešní době a konkurenci mi připadá značka Zetor trochu pozadu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ocassius
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 18:03
ona pozadu je....
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Alda
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 19:33
7245 můj nejoblíbenější z dětství :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 20:28
žádná automobilka si vše nevyrábí, jen něco. Vše se dá dohromady a je z toho auto , náklaďák traktor nebo tank.
Volové
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vabona
(neregistrovaný)
1. 5. 2018 11:54
To těm zastydlým komoušům nevysvětlíte. O technice ví akorát to, že se dá využít k poslechu, přesouvání se, ale neustále melou o montovnách. Ano, volové.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jezdec
(neregistrovaný)
13. 8. 2017 20:38
To budou vemena Hundajáci čumět na naše traktory
Jinak dobrý článek pane Žák
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
libor
(neregistrovaný)
14. 8. 2017 0:39
tenhle pisal nema potuchy o cem pise
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vabona
(neregistrovaný)
1. 5. 2018 11:58
Přesně tak. Ještě by měl napsat, že nebýt Zetoru, tak by si ti imperialisté museli hodit mašli.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
josefl
(neregistrovaný)
14. 8. 2017 8:09
Zetor neprosel privatizací nijak jednoduše, několikrát dostal dotaci celem temer cca 500.000.000, společnost prošla konkurzem .....
Celkem to nebyl moc uspesný príběh.......
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk
(neregistrovaný)
14. 8. 2017 12:07
V Albánii má Zetor tak silnou tradici, že se často kolovým traktorům říká zetor (s malým "z").
Příklad inzerátu:
Shes zetor fendt 50kv,vit 78, 3 cilindra...
tedy: Prodám traktor Fendt 50 kW, rok výroby 1978, 3 válce...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vašek
(neregistrovaný)
24. 8. 2017 11:05
Nic ve zlém, ale kolik těch Zetorů (nových) jezdí? Nevidím nic jiného než západní stroje.
Ta doba kdy byl Zetor na výsluní je dávno pryč. Neříkám, že je Zetor špatný, chraň bůh,
ale logicky, kdyby to bylo něco extra, tak to na polích vidíme. Krom toho díly vyrábí kde kdo
a kvalita se na tom podepisuje. Zetory mám osobně rád, ale člověk musí zůstat realistou, je to všechno o penězích..........
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Suzume
(neregistrovaný)
12. 10. 2017 18:34
Zetor montuje svoje motory do modelu Proxima, Forterra a Major 3A. Do modelu Major 3B a Major HS montuje nemecke motory Deutz. Montoval je i do Crystalu, jeho vyroba je vsak pozastavena.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vabona
(neregistrovaný)
1. 5. 2018 12:06
Tito hošani, kteří tady píšou své "jisté informace", si předem nic neověří. Vždy se ovšem snaží zvýšit národní sebevědomí.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vabona
(neregistrovaný)
1. 5. 2018 11:50
Vlastním traktor Major 3011, ale jeho údržba není vůbec jednoduchá. Při každé opravě, třeba při výměně gufera se musí rozebrat "půl traktoru". Abnormální hluk a nepohodlí řidiče. Není to žádný zázrak. Prodejnost se doháněla cenou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
mirek
(neregistrovaný)
1. 5. 2018 21:49
Jen pro upřesnění,Zetor Crystal (UŘ II) se vyráběl v Martině proto,aby kryl výrobu tanků.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ross
(neregistrovaný)
20. 7. 2020 15:50
Jsem z USA a jezdi nam tu traktory jmenem MAHINDRA - jsem presvedcen ze jsou to vlastne Zetory z indicke tovarny ZETORU, ktere tam postavil Zetor v 60.letech - detaily by mne zajimaly.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat