Děčín
(neregistrovaný)
27. 8. 2017 10:05
Díky panu autorovi za další skvělý článek, vždy si rád počtu a zavzpomínám.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jezdec
(neregistrovaný)
27. 8. 2017 12:38
moc žigolů a mozgálů se nedochovalo, shnily, páč v SSSR se nesolilo takže protikorozní opatření nula a nejlepší byl nátřik podvozku vyjetým olejem a prašná polňačka. Dnešní pohledem jsou to takové mrdky od nošovic.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří
(neregistrovaný)
27. 8. 2017 13:28
Rád bych viděl tu Avii,která by utáhla Zil 131,to jsou zase pohádky....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hrd
(neregistrovaný)
27. 8. 2017 14:53
Kde jste vzali ty technické parametry? Volha 21 měla 52 kW, později 55 kW. Tedy žádných 63 kW. Leda s jiným, neoriginálním motorem.
Kuriozitou je, že stejný "výkon" měla i avie - cca 70 koní.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
eM
(neregistrovaný)
27. 8. 2017 15:38
Mno těch 40l/100km u ZILa bylo opravdu jen přání. Ve skutečnosti to bylo kolem 80l na silnici a až 120 v terénu. Záleželo na řidiči.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adolf
(neregistrovaný)
27. 8. 2017 18:08
Na tu dobu to byla skvělá auta.Do moskviče jsme naložily 5 m dlouhé kolejnice,když se vytahovaly,tak se tahaly přímo po zadním plechu a vpohodě odolal,prostě nezmar auta.Je mi jedno kdo to bude kritizovat,ale já vím svoje.A chromované prvky je dnes moda
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
cyroš
(neregistrovaný)
27. 8. 2017 21:43
Od roku 1962 se vozy Volha GAZ-21 díky modernizaci označují jako 3. série. Designové změny se opět týkaly především čelní masky, kde přibylo velké množství svislých žeber. Z přední části kapoty zmizel vzpínající se jelen od návrháře V. I. Arjamova, který zdobil Volhy 1. a 2. série, který ovšem zároveň představoval hrozbu při kolizi chodce s vozem. V tomto roce byla také zavedena do výrobního programu verze s pravostranným řízením. Motor dostal spolehlivější karburátor, který měl za následek zvýšení výkonu, který podle stupně komprese dával výkon od 55 kW (75 koní) do 63 kW (85 koní). Poslední, nejvýkonnější provedení dosahovalo maximální rychlosti až 135 km/h. Další úpravy postihly nárazníky a zavěšení předních kol nově s teleskopickými tlumiči.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat