Jezdec (neregistrovaný)
moc žigolů a mozgálů se nedochovalo, shnily, páč v SSSR se nesolilo takže protikorozní opatření nula a nejlepší byl nátřik podvozku vyjetým olejem a prašná polňačka. Dnešní pohledem jsou to takové mrdky od nošovic.
Adolf (neregistrovaný)
Na tu dobu to byla skvělá auta.Do moskviče jsme naložily 5 m dlouhé kolejnice,když se vytahovaly,tak se tahaly přímo po zadním plechu a vpohodě odolal,prostě nezmar auta.Je mi jedno kdo to bude kritizovat,ale já vím svoje.A chromované prvky je dnes moda
cyroš (neregistrovaný)
Od roku 1962 se vozy Volha GAZ-21 díky modernizaci označují jako 3. série. Designové změny se opět týkaly především čelní masky, kde přibylo velké množství svislých žeber. Z přední části kapoty zmizel vzpínající se jelen od návrháře V. I. Arjamova, který zdobil Volhy 1. a 2. série, který ovšem zároveň představoval hrozbu při kolizi chodce s vozem. V tomto roce byla také zavedena do výrobního programu verze s pravostranným řízením. Motor dostal spolehlivější karburátor, který měl za následek zvýšení výkonu, který podle stupně komprese dával výkon od 55 kW (75 koní) do 63 kW (85 koní). Poslední, nejvýkonnější provedení dosahovalo maximální rychlosti až 135 km/h. Další úpravy postihly nárazníky a zavěšení předních kol nově s teleskopickými tlumiči.