Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro na neděli: Škoda Favorit je malý zázrak východního bloku. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Pech. (neregistrovaný)
Kdo ví jestli, možná ano, možná ne, možná by byla v nějakém koncernu mnohem dřív.... Nemá cenu vymýšlet co by kdyby byly v prdeli ryby.... Stejné je to s motorkama... Se žehrá na to že Jawu a čz zabili komunisti.... a ono kdo ví... měli pěkné prototypy, ale ono vyrobit v nástrojářských podmínkách ve vývojce několik kusů je jiné, než to pak bouchat seriově za rozumné peníze.... Když se podíváme kolem, tak od konce války do konce osmdesátých let ve zbytku evropy vychcípala většina motocyklových značek a zůstalo jen pár, takže je klidně možné že by to chcíplo taky a možná ještě dřív... Značka ČZ jede dál, jen se pokračuje v ostatní výrobě - odlitků, turbodmychadel, obráběcích strojů nástrojů, forem a dílů pro automotive - motorky nikdy nebyly jediný produkt a fabrika žije soběstačně dál, jen nedělá motorky... S jawou to je horší, ta sice sem tam nějakou motorku udělá, ale neuživí se tím a chřadne dál.... To že se montují cizí motory není ten problém, protože motory nakupovali už 20 let před revolucí, kdy jim veškeré motory pro seriové motorky dodávala ČZ, stejně tak náboje, brzdy, tlumiče, vidlice (Čz-blatná, Čz-Březnice atd...)....