Vlákno názorů k článku Škoda „120“ je legenda. Spoustu lidí naučila řídit od Libor - Otřesné auto,nechápu,že to ještě někdo používá a nevyměnil...

Libor (neregistrovaný)
Otřesné auto,nechápu,že to ještě někdo používá a nevyměnil to třeba za Felicii,kde je alespoň před řidičem motor.Tyto Škodovky s motory vzadu byly extrémně nebezpečné,před cca20 lety jsem z nouze používal rodinnou 120ku,před startem bylo nutno napumpovat v motorovém prostoru palivo,byla tam na to z výroby taková pumpička,jinak to startovalo až snad na 5 pokus.Než se to ohřálo,tak to spíše byly skoky než jízda,na první křižovatce,když bylo potřeba vyjet,tak místo urychleného odjezdu hopsy hopsy.Málo to topilo,hlučné a nepohodlné auto.Ve 100tisících to bylo na GO motoru.Koncepčně krutý omyl automobilky.Jediná výhoda,že to v zimě všude vyjelo.V té době bylo lepší si pár tisíc připlatit na Žigula,to byl oproti tomuto krámu luxusní kočár.
Jirka_1 (neregistrovaný)
Meleš nesmysly, motor před tebou tě nechrání, ale komplikuje návrh deformační zóny. Kromě toho ta rezerva je součástí deformační zóny. Jistě, dnešní Š 742 je stádo rezavých popelnic (čest výjimkám), které jsou nebezpečné kvůli korozi, ale ve své době splňovaly všechny předpisy. Se studenými starty jsi to popsal správně, ale pokud jsi měl problém odjet z křižovatky, někde jsi měl něco špatně. Na plný sytič odjela vždy, i při -30°C. Měla jsem těch aut několik a když jsem si je seřídil podle předpisu výrobce, nebyl problém. Až na to pumpování beznínu, ale to byl obecný problém všech karburátorových aut, která nějaký ten den stála. Stačilo si tam dát elektrické čerpadlo a bylo po problému.
Jan Strejc (neregistrovaný)
Mě to jezdilo dobře, mělo to své problémy, ale startovalo to každý den bez problémů... v zimě díky slabé baterce jsem to roztlačil z kopce :) a měl jsem tam i LPG a s ním to jezdilo sice líněji ale také v pohodě....