Vlákno názorů k článku Škoda „120“ je legenda. Spoustu lidí naučila řídit od pospec - Nejen řídit, ale hlavně se na tom 3...

pospec (neregistrovaný)
Nejen řídit, ale hlavně se na tom 3 generace českých řidičů vyučily mechanikem-amatérem. Vždycky to dojelo do cíle, což bylo s podivem , protože snad neexistovalo 1000 km, aby se cosi nevysypalo. Tedy když už byly staré, prvních 50 000 km byly celkem spolehlivé. Na cestách vydržely tak dlouho ze 2 důvodů 1) zákony v 90. letech zakazovaly import starých aut z EU, takže zatímco za čárou se dal za pár šušňů koupit třeba postarší escort nebo golf III, tady to byla volba buď udržovat stodvácu donekonečna nebo se zadlužit na 10 let na favorita/felicii 2) bylo to sice horší než žigul, polák, wartburg, vlastně snad i dacie nebo olcit, ale narozdíl od nich se to po přiškrcení karburátoru dalo provozovat kolem 6l/100 km(národ šetřílků) a byly na to díly mimochodem to je právě důvod, proč si spousta lidí pamatuje, že to blbě startovalo, skákalo, škytalo a chcípalo - většina měla uškrcený karburátor na spotřebu, a pak to dělalo tohle
rudi (neregistrovaný)
9O-léta = 1990- 1999 jen poznámka :-) 1990 jsem si přivezl VW Golf 1,5 D a platil clo 100 Kčs a navíc v 90 tých letech neexistovala EU . Jen naokraj poznámka - ok? Jinak souhlas k příspěvku a dnes bych š 120 dal povinně do autoškoly aby budoucí řidiči pochopili fyzikální zákony bez použití růuzných tlačítek typu ESP apod.