Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Retro: Kolik stála nová auta v listopadu 1989 a o kolik jsou dnes dostupnější. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
killbilly (neregistrovaný)
To se těžko srovnává, protože - kdysi dávali lidi z výplaty na bydlení tak 1/10, dneska mnohdy i třeba 70 % - Favorit nebyl třída dnešní fabie, ale tehdejší optikou spíš auto nižší střední třídy, tedy spíš octavia, porovnejte velikost tehdejšího escorta s velikostí dnešních focusů - poměr cen aut byl uměle extrémně pokroucený, protože až někdy do roku 1998 zakázáno dovážet ojetiny starší 6 let ze západu + trh byl chráněn dovozními cly, a tak si škodovka mohla za tehdejší felicii říkat peníze, které neodpovídaly tehdy 20 let zastaralému autu. Proto tady taky fungoval ještě kolem přelomu tisíciletí skanzen historických vozidel, ještě tou dobou bylo nejčastější auto škoda 120 a žigulik, zatímco poláci tou dobou už dávno masově přesedlali na ojeté golfy, astry a escorty.