Jaroslav Zmek (neregistrovaný)
Očividně autor splácal co kde slyšel a nedohledával jestli to opravdu tak bylo. M72 a M73 měly shodný podvozek a motor s gaz 69,dále není pravdou že by z M72 vznikla M20 ale přesně naopak,M20 se dělala už od roku 1948. Původně M73 bylo určeno pro opravářské a servisní služby mechaniků ale nakonec bylo rozhodnuto že stačí Gaz69 na tyto činnosti. M72 byla tedy karoserie z M20 na podvozku 69. A moskvič s tím vším měl společnou jen zemi vzniku,autor do toho zamotal výrobu Moskviče410 a 411...které opravdu měly své vlastní motory a převodovky,nicméně hlavně díky tomu že prostě moskvič je jiné auto. Nicméně výroba moskvičů 4x4 byla problematická právě púroto že použili svoji převodovku a ta nevydržela ruské zacházení,díky tomu jsou i dnes mezi veteránisty větší raritou než M72...nicméně obě tato vozidla jsou mezi veteránisty v čr zatsoupena.....zavěrem, jen drobnost,kritika X90 je vtipná,je vidět že reálná zkušenost autora opět chybí,vozidlo má kompletní podvozek ze suzuki vitara a i jízdní schopnosti tomu odpovídají,stejně jako světlá výška...zdání klame :-)...každopádně díky za snahu zveřejnit i téměř neznámé kapitoly výroby vozidel z východu.
Mirek (neregistrovaný)
Kdyz zajdete do technickeho muzea najdete hned prvni SUV ktere se vyrábělo. Ten kdo videl jake koli stare auto tak si uvedomi ze to byly uz v te dobe SUVcka, vysoko posazeny podvozek, velka kola a krabice. Proc se v te dobe delali takova auta? byly spatne cesty, dnes je tomu vlastne stejne.