rivka (neregistrovaný)
"Plno zajímavých aut skončilo v rukou bastlířů a tunerů" No nekecej, fakt?!? Autor objevil Ameriku, slavme s ním! "Na tenhle zajímavý japonský sporťák se už také zapomnělo" Ne, nezapomělo! "Calibra je velice svérázné auto" Fakt? Vectra A s karosérií kupé že je "svérázné" auto?!? Svérázné ČÍM?!? "takže na opravdu hezkou Calibru si připravte 200 000 korun." A na tohle jste, proboha živého, přišel JAK?!? Pane Žáku, veřejně prohlašuji že až napíšete něco co nevím, pošlu Vám na účet 100,- Kč za každý takový článek. A skoro bych se i vsadil že všechno to, co je napsáno v článku ví asi tak 95?, možná až 98% těch co daný článek budou číst. Asi Vás to zaskočí nebo až šokuje ale opravdu nejste jediný kdo se posledních 30 let o auta zajímá a to co jste napsal o daných modelech napsalo už asi tak sto jiných redaktorů před Vámi a my jsme ty články tudíž už asi tak stokrát četli, takže po stoprvé je to jen nuda, nuda, šeď a nuda... Fakt nejsem překvapenej tím že v MX-3 byl šestiválec 1.8, protože to je fakt který je mi známý už od představení toho modelu, takže 27 let. V podstatě by více než stačilo ty modely vypsat za sebou, ale je mi jasné že za jeden řádek textu byste asi velký honorář nedostal :) Každopádně pro čtenáře je ten článek zoufalá ztráta času, nedozví se absolutně nic nového a mimo to, takových článků vycházejí desítky až stovky a je to tudíž něco jako recyklovaný odpad.
Widl (neregistrovaný)
rivka: Nutí tě to někdo číst? Asi jo, podle reakce :D Jinak, ta cena opravdu hezké Calibry sedí a pomalu to stoupá výš. Doby kdy se dala koupit hezká Turbo 4x4 v originál stavu za 5000 Eur jsou už dávno pryč. Sběratelský 1A kousky už dlouho okupují ceny kolem 10 000 Eur...
a (neregistrovaný)
Myslím, že Fuego sem až tak nepatří, protože je to starší kára z těch osmdesátých let, neměla ani žádný výkonnější motor jako třeba turbo u Fiatu a Calibry, V6 u Calibry a Probe a tak. Taky bych se zdráhal tomu říkat GT, to je přece jen kategorie dražších aut a z podstaty by asi GT nemělo mít jen čtyřválec. V 90. letech se Fuego dováželo asi individuálně jako ojetina, i když já jsem v 80. letech znal dvě Fuega, co si lidi koupili u nás jako funglovky přes Tuzex. Ano, tehdy v roce 1983 to v mých dětských očích bylo pěkné auto. Ale v roce 1993 už Fuego neobstojí, když ho srovnáte s Calibrou 2.0 Turbo 4x4, která měla v papírech vmax = 245 km/h a cenovku 997 000 Kč. Stejně ale díky za článek a připomenutí.