Vfr
(neregistrovaný)
25. 3. 2018 11:22
Článek o MX-3 a :"Dnes je na trhu Mazda MX-5 nesmírně vzácná..."
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
rivka
(neregistrovaný)
25. 3. 2018 16:01
"Plno zajímavých aut skončilo v rukou bastlířů a tunerů" No nekecej, fakt?!? Autor objevil Ameriku, slavme s ním!
"Na tenhle zajímavý japonský sporťák se už také zapomnělo" Ne, nezapomělo!
"Calibra je velice svérázné auto" Fakt? Vectra A s karosérií kupé že je "svérázné" auto?!? Svérázné ČÍM?!?
"takže na opravdu hezkou Calibru si připravte 200 000 korun." A na tohle jste, proboha živého, přišel JAK?!?
Pane Žáku, veřejně prohlašuji že až napíšete něco co nevím, pošlu Vám na účet 100,- Kč za každý takový článek. A skoro bych se i vsadil že všechno to, co je napsáno v článku ví asi tak 95?, možná až 98% těch co daný článek budou číst. Asi Vás to zaskočí nebo až šokuje ale opravdu nejste jediný kdo se posledních 30 let o auta zajímá a to co jste napsal o daných modelech napsalo už asi tak sto jiných redaktorů před Vámi a my jsme ty články tudíž už asi tak stokrát četli, takže po stoprvé je to jen nuda, nuda, šeď a nuda...
Fakt nejsem překvapenej tím že v MX-3 byl šestiválec 1.8, protože to je fakt který je mi známý už od představení toho modelu, takže 27 let.
V podstatě by více než stačilo ty modely vypsat za sebou, ale je mi jasné že za jeden řádek textu byste asi velký honorář nedostal :)
Každopádně pro čtenáře je ten článek zoufalá ztráta času, nedozví se absolutně nic nového a mimo to, takových článků vycházejí desítky až stovky a je to tudíž něco jako recyklovaný odpad.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vospo15
(neregistrovaný)
25. 3. 2018 18:34
No to je chytrolinek...že to ale asi četl, když dělá mluvčího 95 % čtenářů. A ženy by to neměly číst vubec.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luke201
(neregistrovaný)
25. 3. 2018 20:27
Pan Žák trochu pozapomněl na Probe mk I., začína hned dvojkou...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
JoKo
(neregistrovaný)
26. 3. 2018 7:40
ste si isty, ze ferrari pre chudobnych bol oznacovany hyundai coupe? ferrari pre chudobnych je oznacovany fiat coupe, co dava aj aspon trosku logiky...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Widl
(neregistrovaný)
26. 3. 2018 9:04
rivka: Nutí tě to někdo číst? Asi jo, podle reakce :D
Jinak, ta cena opravdu hezké Calibry sedí a pomalu to stoupá výš. Doby kdy se dala koupit hezká Turbo 4x4 v originál stavu za 5000 Eur jsou už dávno pryč. Sběratelský 1A kousky už dlouho okupují ceny kolem 10 000 Eur...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vfr
(neregistrovaný)
27. 3. 2018 19:48
Když už sis to autore opravil na Mx-3, mohl bys aspoň poděkovat za opravu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Paperhelp
(neregistrovaný)
28. 3. 2018 9:05
Od Dalibor Žák -, thank you ever so for you post.Much thanks again.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
a
(neregistrovaný)
29. 3. 2018 1:54
Myslím, že Fuego sem až tak nepatří, protože je to starší kára z těch osmdesátých let, neměla ani žádný výkonnější motor jako třeba turbo u Fiatu a Calibry, V6 u Calibry a Probe a tak. Taky bych se zdráhal tomu říkat GT, to je přece jen kategorie dražších aut a z podstaty by asi GT nemělo mít jen čtyřválec.
V 90. letech se Fuego dováželo asi individuálně jako ojetina, i když já jsem v 80. letech znal dvě Fuega, co si lidi koupili u nás jako funglovky přes Tuzex. Ano, tehdy v roce 1983 to v mých dětských očích bylo pěkné auto. Ale v roce 1993 už Fuego neobstojí, když ho srovnáte s Calibrou 2.0 Turbo 4x4, která měla v papírech vmax = 245 km/h a cenovku 997 000 Kč.
Stejně ale díky za článek a připomenutí.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat