Pavel
(neregistrovaný)
26. 8. 2018 9:43
V r.1968 ještě zcela běžně jezdily nejen uvedený vůz Škoda Populár, ale všechny staré Pragy Picolo, Tatry i Aerovky. Ani tatraplán nebo jiná velká Tatra nebyly vzácností. Byla to všechno auta, která mají dnes vysokou hodnotu veteránů. Většina ovšem skončila ve šrotu, nebyla moderní a in.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
s
(neregistrovaný)
26. 8. 2018 11:47
a dnes si sem vozíme odpad z dojčlandu, hurá, nový vergly jsou pod diktátorem z EU, hurá. A co zase s těma komárama, nic.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
R
(neregistrovaný)
26. 8. 2018 18:26
Kde je DKW, Hillman, Simca,...?
BTW takzvany “Sportak” byl “Spartak”.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vemm
(neregistrovaný)
27. 8. 2018 12:39
Žáku Žáku, raději už NIC NEPIŠ!!!
Tebou uváděné názvy či přezdívky jsou výplod tvé generace a nejsou starší než 20 let!!!
Ertéóčko bylo vždy Ertéóčko nebo častěji Erťák - knedlík s vajíčkem si nacpi do huby...
M 262 z Královopolské byl přezdíván Kredenc, a vozil převážně rychlíky.
E 499.0 na posunu??? To je vrchol debility!!!
Žabotlam byl od výroby EMilka nebo Lochneska, Škoda 706 RT se přestala vyrábět, když vznikl mezityp, který je na obrázku. Po něm následovala výroba Škoda-LIAZ MTTS!!!
Škoda 1202 STW bylo jediné kombi??? A což takhle Škoda Octavia Combi, Trabant, Wartburg, Volha, Moskvič...
A aby byla v rodině dvě auta? Zapomeňte.
Fakt??? Oba rodiče měli svého mopeda - Stadion 11, pak přišla Jawa-Rumpál s lodičkou, tu táta vyměnil za šestisedadlovou Škodovku z roku 1931 - a k ní v roce 1966 přistál Ford-Cortina. Táta kovář, máma nevýznamná úřednice... Když táta prodával asi v roce 1976 Škodovku, měla jistě najeto více než 1.100.000 km, Cortina je dodnes v garáži, spolu s dalšími čtyřmi vozidly z výroby před rokem 1969.
Žáku Žáku, jsi nepoučitelný! Posílej fotky, tím nic nezkazíš - ale hlavně už NIC NEPIŠ!!!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
s
(neregistrovaný)
28. 8. 2018 9:25
naprosto souhlasím, pan autor zná jen kavárenský povídačky a splnil si zadání
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vlk
(neregistrovaný)
29. 8. 2018 11:03
xD to je ale blbost, cos napal, že?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat