Ice.cool.man (neregistrovaný)
Achjo.... To je zas článek jak krava... To si dop*dele neumíte zjistit aspon základní informace o toma aute??? 1.6 1.8 twinspark??? Přesné řazení??? Mohutne plasty měly jen ameriky???? Takže jediny twinspark byl dvoulitr 107-9 kw, přesné řazení to auto nemělo ani z výroby protože se točil kardan stejně s motorem a uložení převodovky v kombinaci s dlouhou tyčí řazení způsobovalo vysoké opotřebení synchronu na 2,3 stupni protože prostě škrtlo kvuli pohybu převodovky v uložení. Plastove prahy a lemy měly standartne 2.0 ts a výš, a ruzne edice 1.8 i.e. Elektrika a čidla jsou spolehlivá asi tak jak se očekává od 30 ti leteho auta. Kdo nemá diskotéku na palubaku je král. Vrtochy to má. Přehřívání zadních brzd a kroucení kotoučů které nejsou dostatečně chlazené. 4 valce maji dute sodikove ventily. Ty rady praskaji pri vysokooktanovem benzinu. Praskaji hardyspojky. A takovy hlod jako ze jel s tskem nekdo 221 km/h.... Jasně... Tomu nevěří ani ten kdo to auto ma v top stavu jelikož to nepustí omezovač který ma 2.0 ts nekde u 6250 ot /min a maximalka je nekde v rozmezi 205-210k/h a dal to proste elektronika nepusti. Mam doma 3 tyhle alfy a takovy článek me dokáže akorat nas*at!
Syčák (neregistrovaný)
Řekl bych, že není třeba, dělat z autora hned pitomce a rozčilovat se. Úplně stačí, upozornit na chyby, které v textu jsou a zachovat určitou skromnost. I do majitele tří pětasedmdesátek by se mohli rejpalové snadno navážet, třeba za to opotřebení synchronů následkem pohybu převodovky v uložení!