Názory k článku Retro: Alfa Romeo 75 3.0 V6 America (1991)
Ice.cool.man
(neregistrovaný)
16. 12. 2018 21:16
Achjo.... To je zas článek jak krava... To si dop*dele neumíte zjistit aspon základní informace o toma aute??? 1.6 1.8 twinspark??? Přesné řazení??? Mohutne plasty měly jen ameriky???? Takže jediny twinspark byl dvoulitr 107-9 kw, přesné řazení to auto nemělo ani z výroby protože se točil kardan stejně s motorem a uložení převodovky v kombinaci s dlouhou tyčí řazení způsobovalo vysoké opotřebení synchronu na 2,3 stupni protože prostě škrtlo kvuli pohybu převodovky v uložení. Plastove prahy a lemy měly standartne 2.0 ts a výš, a ruzne edice 1.8 i.e. Elektrika a čidla jsou spolehlivá asi tak jak se očekává od 30 ti leteho auta. Kdo nemá diskotéku na palubaku je král. Vrtochy to má. Přehřívání zadních brzd a kroucení kotoučů které nejsou dostatečně chlazené. 4 valce maji dute sodikove ventily. Ty rady praskaji pri vysokooktanovem benzinu. Praskaji hardyspojky. A takovy hlod jako ze jel s tskem nekdo 221 km/h.... Jasně... Tomu nevěří ani ten kdo to auto ma v top stavu jelikož to nepustí omezovač který ma 2.0 ts nekde u 6250 ot /min a maximalka je nekde v rozmezi 205-210k/h a dal to proste elektronika nepusti. Mam doma 3 tyhle alfy a takovy článek me dokáže akorat nas*at!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pepa
(neregistrovaný)
18. 12. 2018 20:24
Ice...
Bohužel tyhle clanky jsou pro neznalky, ktery o tom nevedi vubec nic nebo jen zakladni informace. Je to opravdu jen pro dolovani penez z klikani a z reklam.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Syčák
(neregistrovaný)
2. 1. 2020 21:06
Řekl bych, že není třeba, dělat z autora hned pitomce a rozčilovat se. Úplně stačí, upozornit na chyby, které v textu jsou a zachovat určitou skromnost. I do majitele tří pětasedmdesátek by se mohli rejpalové snadno navážet, třeba za to opotřebení synchronů následkem pohybu převodovky v uložení!
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat