Michal Bureš
(neregistrovaný)
27. 11. 2017 14:32
Vzal ale někdo v úvahu emise prachových částic z brždění?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adam P.
(neregistrovaný)
27. 11. 2017 15:30
Také mě to hned napadlo. Ale to se zatím nehodí. Teď se musí profinancovat výzkum akcelerace, brzdění si nechávají na příště. Přeci to nespojí dohromady a nebudou to zkoumat za jedny peníze, ne?
Jinak na to samozřejmě není třeba žádný výzkum, je to jasné každému, kdo má v hlavě mozek. Pokud by šlo o ekologii, snažili by se o co nejplynulejší jízdu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
renda4
(neregistrovaný)
27. 11. 2017 15:52
A hned tak se jich nezbavíme , protože je to busines a ten retardér není zadarmo...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Stan
(neregistrovaný)
27. 11. 2017 16:46
Vždycky mě fascinují ekologické akce typu"do práce na kolech",to jede několik dementů na kolech v buzerantském oblečku doplněným chladičem mozku naplno 15 km v hodině a za nima jedede krokem kolona aut a kamionů v černém oblaku splodin ,protože ty auta žerou 4krát víc než v normálním provozu.To je pak ekologie !!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Aleš
(neregistrovaný)
27. 11. 2017 19:09
A to ještě retardér na úvodním snímku je ten nejhorší - nelze jej bez ran do podvozku přejet žádnou rychlostí, při jeho překonávání mám vždy chuť se revanšovat a někoho zodpovědného také dvakrát nakopnout do spodních zad.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Charlie
(neregistrovaný)
28. 11. 2017 5:41
Šílený je, že je spousta retardérů, který s běžným autem je nutný přejíždět prakticky krokem. A jsou i na hlavních ulicích, kde teoreticky platí třeba 50-ka, někdy je to snížený na 40 či 30, ovšem pokud nemá člověk teréňák, tak musí zpomalit na cca 5-10 km/h - i při tý 30ce by tam člověk urazil podvozek anebo prorazil vanu. Takže místo pohodový jízdy musim mít oči na šťopkách, pokud to tam neznám, místo sledování provozu a okolí hledám past na medvědy a jedu brzda-plyn-brzda-plyn. A v rámci "zklidnění dopravy" dopřeju místním násobek emisí než při plynulým průjezdu...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Frank
(neregistrovaný)
28. 11. 2017 8:44
A kdo myslíte , že to navrhuje ? Ještě větší retard, než je ten na silnici. U nás dementi z dopravního odboru ujíždí na kruháčích . Pět olympijských kruhů na jedné ulici, velikost tak pro cyklistu, autobusy a větší dodávky to musí mydlit přes vyvýšený střed a neustále ucpané, při vzdálenosti 30 m od sebe najíždíte z kruháče na kruháč. Stačí houkající sanitka , což je na denním pořádku a je to neřešitelná situace.
Vyjádření úřednice dopravního odboru : Kdo nedokáže projet kruhový objezd, nemá na silnici co dělat.
Škoda, že tuto paní nemám doma, ne nebyla hezká ale mohl bych jí bít, jen by ráno otevřela oči.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
qas
(neregistrovaný)
28. 11. 2017 9:27
Naprosty souhlas. Jen bych jeste pridal (v posledni dobe modni) emise z brzdeni, ktere jsou v pripade retarderu opravdu nemale. Brzdite plynule jakmile retrder spatrite? Nebo jedete az k nemu, celkem silne brzdite, a za retrderem opet silne zrychlujete?
Myslim, ze je to jasne vsem, co ridi denne, ale je to "ekologicka" a "znackova" loby.
Ostatne cyklistum a motorkarum je retarder i nebezpecny.
Retarder pred prechodem zase snizuje ucinnost pripadneho prudkeho brzdeni...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Forest
(neregistrovaný)
28. 11. 2017 14:04
A přitom by stačil snímač rychlosti a podle toho se variabilně zvedající retardér. Pokud by jel člověk předepsanou rychlostí tak by jel po rovině. V moment, kdy by jel rychleji, tak by se retardér zvýšil, pakliže by se uchýlil k velice vysoké rychlosti, zvedl by se na úroveň, která by zanechala na voze značné poškození.
Snímač by byl schopen i rozeznat vozy MHD, PČR, IZS apod. a u těchto by se ke zvýšení neuchyloval.
Jenže to by někdo musel přemýšlet a chtít hledat řešení problému, nikoliv pouze způsobu jak umlčet stěžovatele nebo jen vyvíjet činnost.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
a
(neregistrovaný)
8. 1. 2018 22:14
prober se - uplnej nesmysl
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
MartinB1
(neregistrovaný)
28. 11. 2017 19:20
Forest. Vy jste mě rozesmál. Vždyť nejsou schopni ani zaasfaltovat kanál do roviny. A vy chcete zdvihací retardér. Kdo by se o něj staral? Skončilo by to tím, že by někde visel půl roku zaseknutý v nějaké poloze, nejlépe v nejvyšší a před ním přenosná značka s rychlostním omezením na 5km/h.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat