Karel (neregistrovaný)
Pokud vím,tak po takové opravě, alu disk přichází o homologace získané výrobcem. Abych mohl disk po opravě používat a nevystavovat se postihu na STK nebo v případě nehody, měl bych od servisu dostat novou homologaci o čemž silně pochybuji, protože na můj dotaz zda a jakou záruku poskytují na opravený disk v případě nehody, jsem vždy dostal stejnou odpověď: Pane na to vám nikdo žádnou záruku nedá, protože je to zakázané ale děláme tyto opravy víc než 10let a ještě se nic nestalo. Takže, zase jeden způsob, jak získat od neznalých a spořivých motoristů peníze. Více informací o opravách alu disků se dá najít i na alcar.cz
Karel (neregistrovaný)
Mohu Tě uklidnit , v Alcaru nepracují, ale s pneumatikami dělám skoro 40 let a za ty roky jsem viděl havarovaná auta ,kterým se rozletěl opravovaný disk a taky vím ,že opravené disky v místě opravy rády praskají znovu. A to opravené je na vnitřní straně od nápravy obyčejně vidět, takže technik na STK si toho všimne a pokud jde o pojišťovnu , tak pokud je podezření , že příčinou havárie jsou kola, jsou pláště a ráfky podrobeny důkladné prohlídce , takže jsou pláště demontovány z ráfků. To bys měl vědět , když chceš o něčem diskutovat. Řekl bych, že jsi jeden z těch opravářů alu disků , který tvrdí, že je vše OK ,ale záruku nikdy nedá ,co kdyby někdo naboural BMW a jeho právník by si přišel pro 2 mega. Nepřeji nikomu nic špatného, ale nemám rád ,když někdo dělá z lidí b...e pro svůj vlastní prospěch. A pokud vím, tak hliníková slitina (v tomto případě hliník a křemík) zahříváním mění vlastnosti a to je u alu disků nežádoucí!! Přeji Ti hodně štěstí.
hmm (neregistrovaný)
Tak opravit poškrábání proč ne, ale opravovat praskliny a ohnuté disky to je kravina protože je to litina budou tam mikrotrhlinky ktere zadnej laser neobjevi, leda rentgen proste jednohod ne takovej disk praskne a hotovo vitej strome u krajnice letim do tveho smrtelnoho obeti.....
Karel (neregistrovaný)
Pepo, opravit se dá ledacos, problém je následná bezpečnost celého dílu. Je rozdíl opravit karoserii nebo disk, který při každém otočení na české silnici dostává obrovské rány, kdyby tomu tak nebylo , tak není co opravovat.Už za "komunistů" bylo svařování disků ocelových i alu (těch bylo málo) zakázáno a ne proto, že by to nešlo, ale z důvodu bezpečnosti a to jsme jezdili v pomalejších autech. Takže jak říkám, jde pouze o obchod. A uvědomte si , že nás na vozovce drží čtyři dlaně.
Michal (neregistrovaný)
Já bych to opravit nedokázal. Pro mě jsou opravy aut španělská vesnice. Já jezdím s každou prkotinou do tohoto servisu https://autaxservis.cz/ , takže už mě tam všichni znají :-D . Auto chci mít v pořádku a navíc mám autoservis Jičín kousek od domu, takže i proto tam tak často jezdím.