V rámci faceliftu je zde další z mnoha vylepšení, kterými elektromobil Renault Zoe prošel od počátku výroby v roce 2013. Původně byl nabízen s motorem o výkonu 65 kW (88 k) a dojezdem 210 až 240 km (dle staré metodiky NEDC), později byl nabízen i s 57 kW (77 k) a 68 kW (92 k) výkonu a dojezdem až 403 km (NEDC), resp. 316 km dle WLTP.
U právě představené modernizované verze druhé generace se k stávajícímu motoru o výkonu 80 kW (109 koni) přidává také provedení s rovnými 100 kW (136 k), které v kombinaci s baterií o kapacitě 52 kWh přináší dojezd až 390 kilometrů na jedno nabití. K běžnému konektoru na střídavý proud a zdířce Typu 2 se nově přidává přípojka CCS, umožňující dobíjení až 50 kW stejnosměrným proudem. S ní lze navýšit dojezd o zhruba 145 km za půl hodiny. Výkonnější verze Zoe zrychlí na 100 km/h za méně než 10 sekund.
Nově je elektromobil vybaven režimem B se silným rekuperačním účinkem, umožňujícím jezdění za využití výhradně plynového pedálu. Ke změnám došlo také v brzdovém systému, mají přinést lepší cit při zpomalování. Zvenčí si všimnete upravené kapoty a předního nárazníku s LED světlomety (nyní standardní výbava) a menším aerodynamickým odporem, vzadu pak lze obdivovat větší diodová světla. Zcela nová je palubní deska s digitálním přístrojovým štítem. Pokud to s láskou k životnímu prostředí myslíte opravdu vážně, Renault vám nabídne i čalounění vyrobené pouze z recyklovaných materiálů.
Až nový Renault Zoe dorazí na trh, bude konkurovat například nové generaci Peugeotu 208 a Opelu Corsa v elektrickém provedení (jde o stejnou platformu z dílen PSA) nebo chystanému masovému elektromobilu ID.3 z dílen Volkswagenu.