Renault Trucks T P-ROAD pro autodopravu Lišákmax

2 nové názory
Autor: Redakce

Model Renault Trucks T 460 P-Road si převzal vůbec první český zákazník, kterým je společnost Autodoprava Lišákmax s.r.o. Tahač adaptovaný na podvozek z produkce specializované továrny Used Trucks značky Renault Trucks představuje všestranné a okamžitě dostupné řešení na trhu ojetých nákladních vozidel.

Podvozek modelové řady T v konfiguraci 4x2 X-LOW byl v rámci adaptačního procesu důkladně zkontrolován techniky a vybaven motorem DTI 11 o výkonu 460 k, robotizovanou převodovkou Optidriver se strategií řazení FUEL ECO a hydraulickým retardérem. Na vozidlo byly rovněž instalovány nové podélníky a spoje. Nedílnou součástí realizované přestavby je záruka výrobce Renault Trucks a kompletně aktualizovaná technická dokumentace.

Renault Trucks T P-ROAD je osazen valníkovou nástavbou s třístranných shrnovacím systém CS Mega, jejíž kapacita je 20 palet.

„Renault Trucks P-ROAD pro mě představuje ideální a rychle dostupné řešení pro potřeby mého podnikání. Se značkou Renault Trucks mám bohaté zkušenosti díky provozování modelu Midlum a tak věřím, že má spokojenost bude pokračovat i s T P-ROAD,“ řekl Lubomír Dubašak, majitel společnosti Autodoprava Lišákmax, s.r.o.

Lukáš Jarolím (neregistrovaný)
To vypadá na docela super vůz. Ono málokdo to docení, ale doprava na paletách je skutečně hodně specifická. Myslím na těchto skříních. Kamiony jsou velké a mají jistá privilegia, dodávkáři vozí většinou pro přepravky různé balíčky. Ale skříňaři jsou někde na pomezí. Spousta lidí na ně nadává, nemají připravené rampy a tak. Takže každý nový vůz, kterým bych mohl jezdit, já osobně vítám. ;-)
Tonda (neregistrovaný)
Jaká je spokojenost s Renaultem? Váhám nad tímto: https://www.truckcentre.com/nakladni-vozy/nakladni-vozy-do-7-5t/1995-renault-midlum-180-08-b-manualn-4x2/?step=0 Díky Ton
  • Našli jste v článku chybu?