Martin (neregistrovaný)
Co říci závěrem? Tak snad jen několik věcných. Především, a na tom bazíruji, R20 nebyl vlajkovou lodí své značky, avšak nástupcem postupně zastarávající R16, představené r. 1965. Tu přežil, jak uváděno, jen o tři roky. Vlajkovou lodí byl R30. Slavný motor z R16, dodávaný v provedení TX tj. nejvyšší výbava, měl objem 1646 ccm3. Tady však autorovi uznávám mé jisté bazírování na maličkostech. Já myslím, že mohu mluvit za nás za všechny, když řeknu, nemusí pršet, jen když kape.
Fousek (neregistrovaný)
Tady se ukazuje, že až po čase se pozná, jestli je auto dobré nebo ne. Já tvrdím, že zajeté auto je nejlepší. Jsou na něm vidět všechny šrámy, problémy, nejde nic zamaskovat. Má to stav kilometrů a každej si umíme představit, jak by mělo auto s takovým a makovým stavem kilometrů znít, jet, vrnět,.... u novinky, která je v záběhu, nepoznáte nic moc, jen tipťop karoserii a bojíte se jakýhokoliv zrníčka štěrku. Za mě jednoznačně bazarové auto.