S příchodem nových norem a měření emisí podle cyklu WLTP souvisí také velké množství změn pro modelový rok 2019, které se týkají prakticky všech aut na trhu. Ani Range Rover není výjimkou. Land Rover svou vlajkovou loď ale upravil jen decentně a hlavně v nabídce ponechal oba motory spalující naftu. Pořád si můžete dopřát i dnes už málo vídaný dieselový osmiválec.
Automobilka ale jako kdyby přítomnost dieselů v nabídce nechtěla příliš zdůrazňovat. V obsáhlé tiskové zprávě o těchto dvou motorech mnoho nepíše a naopak se obšírně rozebírá plug-in hybridní provedení P400e, které ale zůstává beze změn. Vznětový třílitrový šestiválec SDV6 nahradil dřívější TDV6, oproti kterému přidal 17 koní navíc. Celkem nabízí 202 kW (275 k) a 625 Nm. V případě osmiválce SDV8 o objemu 4,4 litru došlo k úpravám osmistupňového automatu. Opět s cílem redukce emisí a spotřeby paliva.
Doporučujeme: Test Range Rover Sport SVR 2018 — Když rychlost není vše
Nový modelový rok přinesl upravený adaptivní tempomat s funkcí Stop & Go. Ten využívá kombinaci kamery a radaru, přičemž vůz dokáže sám zcela zastavit a pokud stání nepřesáhne tři sekundy, pak se automobil také automaticky rozjede. Systém rozpozná rozdíl rychlosti ostatních vozů od jednoho procenta ve srovnání s rychlostí Range Roveru, respektive detekuje stojící auto na vzdálenost 100 metrů.
V rámci balíčku Driver Assist Pack přichází od modelového roku 2019 ještě asistované řízení kombinující adaptivní tempomat a systém udržování vozu v jízdních pruzích. Range Rover pojede prakticky sám, řidič ale musí mít ruce odložené na volantu. Maximálně v tomto režimu vůz zvládne 180 km/h.
Vše ostatní zůstává při starém, takže si můžete připlácet za nekonečné množství různých dekorů, barev, čalounění a jiných prvků komfortní výbavy. Vrcholem je pořád zážehový pětilitrový osmiválec o výkonu 386 kW (525 koní), respektive verze SVAutobiography Dynamic naladěná na 416 kW (565 k).