Vlajková loď výrobce luxusních britských SUV se už v minulosti snažila trochu zamést svou uhlíkovou stopu modelem Range Rover Plug-in Hybrid. Nyní přichází s o něco méně kontroverzním řešením ve formě mild hybridu. Ten dostává řadový třílitrový šestiválec řady Ingenium, přeplňovaný dvoukomorovým turbodmychadlem a elektricky poháněným kompresorem, který se umí roztočit za půl sekundy na 65 000 otáček za minutu. Tím má téměř eliminovat prodlevu při sešlápnutí plynu. Energie je ukládána do 48V baterie, využívána je jak k pohonu kompresoru, tak pro usnadnění práce spalovací jednotky.
Výkon motoru je více než dostatečných 298 kW (400 k) a točivý moment dosahuje 550 Nm. S nimi se Range Rover MHEV dostane na stokilometrovou rychlost za 6,3 sekundy a jeho maximální rychlost činí 225 km/h. Udávaná spotřeba je 9,3 l/100 km, což sice na první pohled nepůsobí příliš „zeleně,“ ale po našich zkušenostech s výše zmíněným Range Roverem Hybrid by rozdíl mezi apetitem těchto dvou strojů v reálu nemusel být příliš velký – navíc se vyhnete dvoulitrovému čtyřválci pod kapotou.
Do nabídky přibyly dva nové laky karoserie, šedivý odstín Eiger Grey a modrá Portofino Blue. Stávající nabídku litých kol doplní nové leskle černé 22palcové ráfky. Pro Matrix LED a Pixel LED světlomety je nyní standardně dodáván systém zabraňující oslnění řidiče odrazem světla od dopravních značek. Pixel LED je pak automaticky vybaven režimem Tourist, umožňujícím přepínání režimu světel pro pravostranný nebo levostranný provoz. Základní výbavou se stává i Smartphone Pack s podporou zrcadlení u Apple CarPlay a Android Auto. Všechny tyto prvky i pohonné ústrojí jsou k dispozici i pro Range Rover Sport.