Ladislav (neregistrovaný)
Ty nabíječky umístěné především na dálnicích nebili příliš využívané, cena za nabíjení byla poměrně vysoká a navíc se musel platit měsíční paušál. Bili to hezké stroje a hezky nabíjeli nicméně provozovatel se o ně moc nestaral. Ve Francii se na dálnicích platí mýto a mám pocit, že mají frantíci nejdražší dálnice v evropě k tomu drahé nabíjení nedávalo moc smysl. Najezdil jsem po Francouzských dálnicích hodně kilometrů, paušál jsem si platil 3 roky a nabíjel jsem na nabíječkách hodněkrát, ale NIKDY jsem na nich nepotkal nabíjet nikoho jiného na rozdíl od nabíječek mimo dálnice, které jsou ve FR. většinou zadarmo. Síťi Tesla supercharger se nikdo nevyrovná !!!!!!! Uzavření nabíječek Corri-Door je smutné a je to škoda. Vybudování té sítě muselo být neskutečně drahé. Možná stačilo jen změnit cenovou politiku.
Petr (neregistrovaný)
Ať žije methan...to je palivo! a podívejte se na vývoj ceny na světových trzích..Paráda, máme se na co těšit, až se cena dostane i na tankovačky...Biomethan je stejné palivo a to si můžem vyrobit tady u nás. Ahoj, Hlavně když jezdíš na methan, máš i teplo v autě. Mám i Elektormobil, ale na delší cesty je lepší to CNG. Ahoj Petr elektromobil - zima v autě...... P.S. mám v elektromobilu "bufíka" na benzín, protože mám rád teplo. A když máš písty a svíčky, tak máš tepla až až....
Tomáš (neregistrovaný)
Jedině vodík. Už aby tahle mánie s baterkami skončila. Pokud nevymyslí někdo baterku takovou, co je z 99 procent z recyklovatelných materiálů a bude nabitá na max do 5 minut a ujede se s ni alespoň 600km, tak to nemá budoucnost. Vodík, když bude v ceně takové, že bude plná nádrž vodíku stát cca to co plná benzínu či nafty a ujedu na něj zhruba stejnou vzdálenost , tak nemam s vodíkem absolutně problem.
Tom (neregistrovaný)
Jedině vodík. Už aby tahle mánie s baterkami skončila. Pokud nevymyslí někdo baterku takovou, co je z 99 procent z recyklovatelných materiálů a bude nabitá na max do 5 minut a ujede se s ni alespoň 600km, tak to nemá budoucnost. Vodík, když bude v ceně takové, že bude plná nádrž vodíku stát cca to co plná benzínu či nafty a ujedu na něj zhruba stejnou vzdálenost , tak nemam s vodíkem absolutně problem.
Realista (neregistrovaný)
Hele mudrlante, zjisti si základní informace o výrobě vodíku, o skladování vodíku a o cenách distribuce vodíku pro pohon. Pak si ještě nastuduj jak vypadá a co v ní je (tlaky a teploty) nádrž na vodík v autě a on tě ten optimismus přejde. Zlatý auto na baterky. A to této elktro dotované a nucené technologii nefandim. :))
ondrej (neregistrovaný)
Tak zde je samé vysoké IQ , každej necht si koupí co chce. IQ lidí nepochopí že nabíjení je potřeba čas a né 50kWh tam narvat za 5 minut. Telefon se vám nabíjí také 5 vteřin (neříkám že to nejde) je o životnosti aku a také odkud uvedený výkon to vzít. Už vidím že si dona navýšíte jistič na 3x250A ale typ platby za jistič...každe kdo má EV to dona nabíjí jednofázově 16-25A ohledne životnosti accu. Pokud máte 700tis na další proč se nechovat jako hovado. Až bude ta vaše accu recyklovatelná z 99% tak již vaše spalovací vozidla zde dávno nebudou. PS zjistěte si kolik % se recykluje a pak něco pište...