Driver (neregistrovaný)
Jo, ale řidiči na motorkách často havarují právě proto, že jsou přehlédnuti řidiči aut... A důsledky pro motorkáře bývají výrazně horší. Každé upozornění - i zvukové, je jen ku prospěchu věci a vy ty 3-5s kdy ho slyšíte o něvo víc přežijete... Nemluvím samozřejmě o děravém výfuku........
Dalibor (neregistrovaný)
V pořádku je potřeba takové chování napadnou jako minelu legislativního aparátu, nemůžou takový způsobem zakázat něco co schválili do provozu. V tom případě to nikdy neměli schválit do provozu. Jinak se jedná o retroaktivní zákon.
Petr Krafčik (neregistrovaný)
je zvláštní, že Rakušák vše chce mít pod kontrolou, ale, že na hranici s Rakouskem naši chytnou smradlavý kamion s odpadky z Itálie, tak to Rakušák dělá slepého. Osobně tuto zem moc nemusím, příroda nádherná, ale to je tak vše. Za 10 let zakážou co, bude se jezdit na kole?
Major007 (neregistrovaný)
Nemůžeme srovnávat co bylo před 50 lety, ty vyjmenované motorky se prodávají teď a musíme si uvědomit, že nejsou levné a třeba Multiráda je právě určená k takovémuto cestování. Dokážete si představit, že si koupíte originál vysněnou motorku a teď budete přemýšlet kam vás pustí a kam né. To je taková zhovadislost. Kdyby to nebylo povolené EU, tak to ti výrobci nevyrábí. A musíme si říci k vůli komu tohle nejvíc vzniklo, to nebudou tyhle cestovní motorky. A myslím si, že zrovna v Rakousku si nikdo nedovolí jezdit s vybrakovaným výfukem nebo s okapovou rourou. Co a kde zakážou příště? Co se komu nebude líbit?
Bebop (neregistrovaný)
Ok beriem tvoj nazor, ale co by si povedal keby si kupil novy motocykel (obycajna honda CB650R) a mal by si v TP emisie zvuku u stojaceho 97 dB(A) ako mam ja, nejazdim jak hovado, netocim do obmedzovaca , mam schvalenu seriovu moto a napriek tomu mam byt obmedzeny ?
Pavel (neregistrovaný)
Dobrý den, vlastním Kawasaki Z900/2017 Typ ZR900B Varianta B1 Verze X. Je to tichý stroj a najel jsem na něm 22tis km. Uvedená hodnota v TP a na štítku na zadní vidlici obsahuje oficiální informaci o naměřených hodnotách zvuku: stojícího 91dB(A)/4750 ot.min a za jízdy 39,0 km/h 78.6dB(A). U modelu Kawasaki Z900, mimochodem je těch modelů více s různě upraveným motorem pro kategorii A, A2. Můj předchozí stroj byla Ducati Monster 1200 Model 2016, ten byl opravdu mnohem hlučnější a ten v té tabulce není, najel jsem na něm 13tis km a poté ho nahradil tichou Kawasaki. Výše uvedená tabulka v článku nemá jmenovaný zdroj, ani způsob jakým se došlo k těmto naměřeným hodnotám v jakých otáčkách atp. Do Rakouska jezdím velmi rád každý rok a rozhodně má Kawasaki nikoho neruší.
Tomas (neregistrovaný)
Jsem rad ze uz je mne po padesatce a ze jsem jako mladej zil. Ted uz ani nevim kdy je povoleno jit na velkou aody namalou.Nic vubec nic dnesni generaci nezavidim, prestavam se oriento at a chapat dnesni svet , isem rad, ze jsem zazil dobu kdy bylo na mem uvazeni jestli si vezmu pasy a jestli si kdyz pojedu na motorce vezmu helmu. Zlate jezdeni v Rakousku i Chorvatsku na motorce okolo roku 2000 to byla dobakdy jsem zil a uzival zivota dnes je mne z toho na bliti ale co uz.
Major007 (neregistrovaný)
Týjooo, hezká nostalgie. Něco na tomhle názoru určitě bude. Taky se zamýšlím vůbec nad budoucností motorkáření. Možná proto HD ztrácí. Je mi jasné, že si ty všechny bezpečnostní prvky v dnešní době vzít musíme, ale položili jste si otázku, proč si kdo tu motorku kupuje? Jen ji vytáhnout před garáž, aby se na to podíval soused? Nebo vy si myslíte, že na ní sednete a budete čekat ty všude dlouhé fronty před rozkopanými silnicemi? Samý kamion, že ani nepředjedete? A teď vás ještě nepustí protože máte hlučnou motorku? No....
Ládin (neregistrovaný)
Tak mi vysvětlené bez nakejch namachrovanejch emocí typu ty sracky od Rudy, proč mám já poslouchat vás bordel, já vám přece taky svůj necpu. Mezi motorkarema jsou někteří co nemaj absolutní soudnost a neberou ohled, kvůli takovém vznikají tyto zákony.