Průzkum ukázal, jak doopravdy Američany zaujala nová Tesla. Víc než polovina neví, co to Cybertruck je

1 nový názor
Autor: Tiskový servis Tesla
  • Jakkoliv by se mohlo zdát, že Tesla Cybertruck zbourala internet, nedávný průzkum ukázal, že Američany zas tak moc nezaujala 

  • Z celkového počtu 21 143 amerických respondentů více než polovina uvedla, že vůz neviděla, nebo vůbec neví, co to Cybertruck je

  • Pouze 29 % z respondentů, kteří věděli, o čem je řeč, dalo nové Tesle palec nahoru,...

  • ...zatímco 44 % se vyjádřilo spíše negativně 

Tesla Cybertruck přitáhla značnou mediální pozornost. Tedy alespoň v automobilovém světě, i když díky rozbitému nerozbitnému sklu se této události věnovala také média, která se běžně o auta nezajímají. Přidejme k tomu informaci o více než čtvrt milionu rezervovaných exemplářích (rezervace ale byly tentokrát téměř zdarma) a máme ve výsledku mimořádně úspěšný počin z dílny Elona Muska. Nebo je realita trochu odlišná?

Že by široká veřejnost nakonec nemusela být z neprůstřelného elektrického pick-upu značky Tesla zas až tak odvázaná, naznačuje průzkum společnosti Piplsay. Zaměřil se na americké publikum a výsledek je celkem překvapivý. Zejména skutečnost, že z celkového počtu 21 143 respondentů více než polovina odmítla odpovědět, protože buď vůbec nevěděla, o co jde, nebo to věděla, ale auto samotné ještě neviděla.

Tři pohádky Elona Muska o Tesle Cybertruck už oslovily na 200 tisíc věřících
Přečtěte si také:

Tři pohádky Elona Muska o Tesle Cybertruck už oslovily na 200 tisíc věřících

Přesně řečeno bylo takových lidí 56 %. Ani ve zbývající skupině (44 %) dotázaných nepřevažují pozitivní reakce. Pouze 29 % z těch, kteří vědí, co Tesla Cybetruck je a jak vypadá, dalo autu palec nahoru (20 % považují jeho design za velmi futuristický, 9 % v něm vidí vzor, jenž stanoví měřítka automobilového designu). Jenže 44 % z této skupiny se vyjádřilo spíše negativně, a to v tom smyslu, že jde buď o hračku pro bohaté, že běžní lidé přece nepotřebují neprůstřelný pick-up, že se s autem nemohou ztotožnit, případně že by se automobilka měla raději soustředit na cenově dostupnější vozy.

Průzkum se zároveň dotazoval na to, zda by Američany oslovila menší verze Tesly Cybertruck. Plných 46 % odpovědělo, že ano, zatímco 32 % naopak uvedlo zápornou odpověď a 22 % se o malou Teslu Cybertruck vůbec nezajímá. Pro úplnost, průzkum proběhl v listopadu na celém území USA a respondenti byli starší osmnácti let.

THE (neregistrovaný)
Nevím čeho chtěl tady autor článku dosáhnout, ale sam Elon Musk říkal, že do toho jde s tim, ze to neni auto pro každého, takže vypovídající hodnota článků je minimální
  • Našli jste v článku chybu?