Tesla Cybertruck přitáhla značnou mediální pozornost. Tedy alespoň v automobilovém světě, i když díky rozbitému nerozbitnému sklu se této události věnovala také média, která se běžně o auta nezajímají. Přidejme k tomu informaci o více než čtvrt milionu rezervovaných exemplářích (rezervace ale byly tentokrát téměř zdarma) a máme ve výsledku mimořádně úspěšný počin z dílny Elona Muska. Nebo je realita trochu odlišná?
Že by široká veřejnost nakonec nemusela být z neprůstřelného elektrického pick-upu značky Tesla zas až tak odvázaná, naznačuje průzkum společnosti Piplsay. Zaměřil se na americké publikum a výsledek je celkem překvapivý. Zejména skutečnost, že z celkového počtu 21 143 respondentů více než polovina odmítla odpovědět, protože buď vůbec nevěděla, o co jde, nebo to věděla, ale auto samotné ještě neviděla.
Přesně řečeno bylo takových lidí 56 %. Ani ve zbývající skupině (44 %) dotázaných nepřevažují pozitivní reakce. Pouze 29 % z těch, kteří vědí, co Tesla Cybetruck je a jak vypadá, dalo autu palec nahoru (20 % považují jeho design za velmi futuristický, 9 % v něm vidí vzor, jenž stanoví měřítka automobilového designu). Jenže 44 % z této skupiny se vyjádřilo spíše negativně, a to v tom smyslu, že jde buď o hračku pro bohaté, že běžní lidé přece nepotřebují neprůstřelný pick-up, že se s autem nemohou ztotožnit, případně že by se automobilka měla raději soustředit na cenově dostupnější vozy.
Průzkum se zároveň dotazoval na to, zda by Američany oslovila menší verze Tesly Cybertruck. Plných 46 % odpovědělo, že ano, zatímco 32 % naopak uvedlo zápornou odpověď a 22 % se o malou Teslu Cybertruck vůbec nezajímá. Pro úplnost, průzkum proběhl v listopadu na celém území USA a respondenti byli starší osmnácti let.